نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دومین نشست خبری رئیس هیات هاکی استان تهران با حضور اصحاب رسانه برگزار شد

به گزارش خبرشهر، مسعود مختاری رئیس هیات هاکی استان تهران در خصوص مشکلات ورزش هاکی گفت: یکی از پتاسیل های موجود آموزش و پرورش میباشد که با رایزنی های انجام شده امیدواریم تا از بخش های مختلف آموزشی و استعداد های آموزش و پرورش استفاده شود و پتانسیل دیگر، شهرداری‌ها می باشند که امیدوارم شهرداری‌ها با توجه به مراکز و زمینهای موجود بتوانند به ورزش هاکی کمک کنند.

وی افزود: یکی از اصلی ترین اهداف راه اندازی ورزش هاکی در مدارس می‌باشد که در حد توان لوازم و تجهیزات را به صورت رایگان به مدارس اهدا خواهیم کرد و همچنین اسپانسر از بخش صنعت و درآمدهای هیئت هاکی تامین می شود.

رئیس هیات هاکی استان تهران  ادامه داد: استان تهران جزء ۴ تیم برتر دنیا قرار دارد. با توجه به کمبود زیر ساخت ها و این مورد که تنها در تهران و همدان زمین چمن هاکی وجود دارد، هدف ما توسعه بخشیدن ورزش در چمن هاکی می باشد.

مختاری افزود: عمده ترین ظرفیت منابع مالی بخش خصوصی مییاشد و باید از این پتانسیل استفاده شود.

رئیس هیات هاکی استان تهران در پاسخ به سوال آیا از عملکرد خودتان از بدو ورود چه نمره ای میدهید گفت؟ در خصوص استعدادیابی بانوان و آقایان کارهای زیادی انجام شده است و قرار است هاکی را به جایگاه اصلی خود برسانیم و از خودم راضی هستم و یکی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون هاکی می باشم و اسپانسرینگ به طور قطع در این خصوص حمایت می کنند.

 

 

 

 

خروج از نسخه موبایل