نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تصرف ۷۰ هکتار از حریم رودخانه در فردوسیه شهریار

به گزارش خبرشهر،  علی رضا اسدی شهردار فردوسیه با اعلام این خبر گفت : شهر ۳۵ هزار نفری فردوسیه به رغم تلاشهای صورت گرفته با کمبودها و کاستی هایی در بخش های مختلف و زیربنایی مواجه است و لازم است با تخصیص اعتبارت دولتی و تخصیص سهم بیشتری از ارزش افزوده ،عمران و آبادانی این شهر شتاب گیرد.
وی افزود: این شهر دارای چهار هزار و دویست هکتار وسعت است که در طول ۲۰ سال گذشته به دلیل تجاوز ۵ شهر همجوار به حریم قانونی این شهر، وسعت آن به کمتر از دو هزار کیلومتر رسیده و موجب تداخل حریم شده است، و این تداخل حریم خدمات رسانی به مردم را با مشکل مختلف مواجه کرده است و لازم است متولیان استانی و کشوری این معضل را از طریق مصوبات و کمیسیون های مربوطه رفع نمایند. به طوری که هم اکنون ورودی اصلی این شهر در حریم شهر شهریار قرار گرفته و احداث بلوار، زیبا سازی، آسفالت، تعمیر و نگهداری جاده و مدیریت این محور با چالش و مشکل روبه رو است.
اسدی ادامه داد: نداشتن ایستگاه تاکسی مناسب و استاندارد از مبداء شهریار ، بافت های فرسوده و عدم تخصیص تسهیلات بانکی، تاخیر در صدور اسناد مالکیت، کمبود مدرسه، فرهنگسرا و سرانه های عمومی از جمله این مشکلات است که در جلسات شورای اداری و کمیته برنامه ریزی شهرستان مطرح شده است.

وی اضافه کرد: اعتبارت شهری پاسخگوی سطح نیازها و کمبودهای شهری نیست و مساعدت استانی و ملی بسیار ضروری است.

 

خبرنگار: محمودغلامی

 

مطالب مرتبط:

افتتاح و بهره برداری از ۳ پروژه عمرانی و کشاورزی با حضور استاندار تهران در فردوسیه

علیرضا اسدی شهردار فردوسیه : با ساخت و سازهای غیر مجاز به شدت برخورد می گردد

خروج از نسخه موبایل