نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اجرای آسفالت ماستیک درشت دانه ( SMA) و پلیمری برای اولین بار توسط شهرداری شهریار

به گزارش خبرشهر، درخشان نسب شهردار شهریار با اعلام خبر فوق گفت : با توجه به تردد بسیار بالای محور چیتگر و خرابی قسمتی از آسفالت این محور شهرداری شهریار برای اولین بار اقدام به اجرای آسفالت پلیمری و آسفالت ماستیک درشت دانه( sma) در محور چیتگر حدفاصل میدان شهید صیادشیرازی تا ورودی فاز یک اندیشه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال نمود.

شهردار شهریار گفت:  آسفالت SMA آسفالت نوینی  است که از دو بخش سنگدانه ای درشت و ملات پر قیر (مخلوط قیر، فیلر و افزودنی های تثبیت کننده شامل الیاف سلولزی و یا معدنی) تشکیل می شود. این آسفالت در کارخانه آسفالت مشارکتی شهرداری شهریار تولید می شود و برای اولین بار در پروژهای شهرداری شهریار استفاده می شود. استحکام زیاد و عدم سرخوردگی، افزایش عمر خدمت دهی روسازی، بهبود مقاومت لغزندگی رویه آسفالت و ارتقاء مشخصات عملکردی روسازی آسفالتی مزیت اصلی آسفالت SMA می باشد.

وی افزود: با توجه به طول عمر کم خدمت دهی آسفالتهای معمولی  و هزینه های فراوان بازسازی سالانه آنها و با توجه به تولید آسفالت SMA در کارخانه مشارکتی شهرداری شهریار در سالهای آینده بیشتر از این آسفالت جدید در محورهای اصلی و پرتردد شهر استفاده می گردد

 

 

منبع: شهرداری شهریار

 

مطالب مرتبط:

همایش بزرگ آمادگی جسمانی بانوان در شهرداری شهریار برگزار شد

اجرای عملیات نورپردازی میدان نماز شهریار با هدف زیبا سازی سیمای شهری

خروج از نسخه موبایل