نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس؛ سرمایه گذران بخش خصوصی نقش بسزایی در توسعه شهر دارند

به گزارش خبرشهر، حسین چناقچی رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس در رابطه با کمبود سرانه های درمانی اظهار داشت: باتوجه کمبود سرانه های درمانی در شهرقدس و جمعیت آن افتتاح یک درمانگاه شبانه روزی درمنطقه ای که از امکانات برخوردار نیست می توان گفت یک نعمتی است که ما آن را مدیدن بخش خصوصی و تلاش های مسولین هستیم و ما برای پیشرفت شهرقدس باید از بخش خصوصی حمایت کنیم .
چناقچی افزود: می توان گفت توسعه شهر امری درونی است ولی ما به کمک دیگران نیازمند هستیم ، آغاز فعالیت درمانگاه علاوه بر اینکه بعد مالی آن می تواند در راستای پیشرفت شهر کمک کند بلکه پاسخگوی نیازهای مردم هم است.
وی در ادامه بیان کرد :سرمایه گذران بخش خصوصی نقش بسزایی در توسعه شهر دارند و توسعه امری درون زاست چرا که بدون وجود عوامل خارجی امری غیر ممکن است و باعث تحرک و پویایی می شود.
رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس در رابطه با پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۱۶۰تختخوابی شهرقدس بیان کرد: بیمارستان ۱۶۰تختخوابی شهرقدس حدود۷۰درصد پیشرفت قابل توجهی پیدا کرده و امیدوار هستیم با تلاش ها و پیگیری های مسولین و بخش خصوصی در ۹۸به بهره‌برداری برسد.
حسین چناقچی ادامه داد: بیمارستان ۱۲بهمن به دلیل حجم بالای مراجعین و اینکه تنها مرکز درمانی در شهرقدس است نمی تواند پاسخگو همه باشد و به این دلیل ما در آینده نزدیک ساختمان جدیدی مجاور ساختمان کنونی آغاز می شود.
چناقچی رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس تصریح کرد:ما در حال گفت‌و‌گو سرمایه گذاران دیگری برای احداث یک مجموعه فوق تخصصی در سطح شهر هستیم که نتایج خوبی را به دنبال خواهد داشت و اگر به مرحله نهایی توافق وتفاهم برسد قرار داد اجرای آن منقعد خواهد شد.
این مقام مسئول افزود:از سوی شهرداری و شورای اسلامی دو قطعه زمین برای ساخت یک درمانگاه در شهرک بهشتی و یک مرکز سلامت در شهرک ابریشم تحویل داده شده.
چناقچی در پایان گفت: طرحی در شورای اسلامی ارائه شده بر مبنای وجود سالن تشریح پزشکی قانونی و یک قطعه زمین مساحت ۱۰۰۰متر مربع تحویل اداره پزشکی قانونی شده است.

 

مطالب مرتبط:

اعتبارات عمرانی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است

استاندار تهران؛ بیمارستان در حال ساخت شهرقدس در ۹۸به بهره‌برداری می رسد

 

خروج از نسخه موبایل