نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

استاندار تهران؛ بیمارستان در حال ساخت شهرقدس در ۹۸به بهره‌برداری می رسد

به گزارش خبرشهر، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با اشاره به زمان بهره برداری بیمارستان شهرقدس گفت:باتوجه به نیاز شهرستان به بیمارستان طبق برآورد زمانی که انجام شده و با کمک سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، همت دانشکده علوم پزشکی ایران و قولی که پیمانکار داده است در سال ۹۸این بیمارستان به بهره برداری می رسد.

وی در رابطه با کمبود تخت های بیمارستان در شهرقدس بیان: یکی از کمبود هایی که در شهرستان های جنوب، جنوب غربی و جنوب شرقی تهران به ویژه شهرقدس مشاهده می شود کمبود تخت های بیمارستانی است.
وی افزود : کسانی که نیازمند خدمات درمانی هستند باید در بیمارستان‌های تهران یا البرز از این خدمات بهره مند شوند بر همین اساس با همت دانشگاه علوم پزشکی ایران و کمک مقامات محلی برای احداث بیمارستان های قدس شهریار و ملارد  در دستور کار قرار گرفت.
استاندار تهران در رابطه با روند ساخت بیمارستان شهرقدس گفت: پی سفر  رییس جمهور به شهرستان های غرب تهران در سال ۹۶و۹۷  روند ساخت بیمارستان افزایش پیدا کرد و بیمارستان در حال ساخت شهرقدس حدود ۱۵هزار متر مربع مساحت دارد و ۱۶۵تخت تخصیص دارد و در بازدید امروز ما این پروژه بالای ۷۰درصد پیشرفت کرده است.

 

مطالب مرتبط:

بازدید محسنی بندپی از روند تکمیل بیمارستان امام سجاد(ع) شهریار

بازدید استاندار تهران از بیمارستان در دست ساخت ۱۶۰تخت خوابی شهرقدس

مزار شهدا شهرقدس توسط استاندار تهران گلباران شد

استاندار تهران از پروژه بیمارستان ۳۱۳ تخت‌خوابی امام خمینی(ره) شهریار بازدید کرد

خروج از نسخه موبایل