نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری جلسه آسیب های اجتماعی ویژه مدیران مدارس ابتدایی دخترانه محور باغستان

به گزارش خبرشهر، ظهر امروز همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور کوچکی کارشناس مسئول حراست آموزش وپرورش شهریار  ،‌حبیبی کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش وپرورش شهریار  و مدیران مدارس ابتدایی دخترانه محور باغستان در سالن اجتماعات  آموزش و پرورش شهریار برگزار شد.
کارشناس مسئول حراست آموزش وپرورش شهریار  در این جلسه تخصصی در سخنانی ضمن تقدیر از حضور مدیران ، رسیدگی به موضوع پیشگیری ازآسیب های اجتماعی را بسیار مهم دانست و افزود : نقش مدرسه و معلمان ، در آگاه سازی دانش آموزن و خانواده ها به موضوعات آسیب های اجتماعی بسیار مهم و برجسته است .
کوچکی در ادامه ابراز داشت : مدرسه به دلیل انجام فعالیت های مهم آموزشی و تربیتی و جایگاهی که دربین دانش آموزان دارد نقش مهمی را در زمینه ارتقای توانمندی و مراقبت ازآنها دربرابر آسیب های اجتماعی برعهده دارد.
وی در نکاتی با مخاطب قراردادن مدیران مدارس تأکید کرد : ورود افراد متفرقه به هر نوع به مدارس ممنوع می باشد و دوربین مدار بسته می تواند به عنوان عامل بازدارنده در فضای عمومی مدارس نقش مهمی در جلوگیری از اتفاقات جرم خیز مدارس داشته باشد  .
ایشان در پایان گفت : به جهت شناخت ابعاد و جنبه های مختلف آسیب های اجتماعی ، برگزاری جلسات و همایش های متعدد و ارائه راهکارهای مناسب و عملیاتی ،با حضور اساتید و مشاوران برجسته آموزش و پرورش و نیروی انتظامی و تدوین برنامه های مختلف در این خصوص بسیار ضروریست و می بایست این برنامه ها بصورت منظم در مدارس به جهت آگاه سازی اولیا و دانش آموزان صورت پذیرد.

 

 

منبع: آموزش و پرورش شهریار

 

مطالب مرتبط:

کسب مدال نقره مسابقات بین المللی مستر کاپ کاراته توسط دانش آموز دبیرستان برتر اندیشان

جشن عبادت چراغ هدایتی برای قرارگرفتن در مسیر ائمه اطهار (ع) است

 

خروج از نسخه موبایل