نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ملارد برگزار شد

به گزارش خبرشهر، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ملارد با هدف بررسی مصوبات جلسه قبل و تصمیم گیری برای مسائل پیش روی مدارس این شهرستان برگزار و چندین مصوبه به همراه داشت.
جابه جائی  دانش آموزان مدرسه استثنایی امام علی (ع)، از روستای لم آباد به شهرک لاله ملارد، برنامه ریزی برگزاری مراسم گرامیداشت مقام معلم، تامین روشنایی و تجهیز ابزاری هنرستان شهید چمران ملارد، بررسی تغییر تعرفه ی انشعابات برخی از مدارس به آموزشی بخشی از مصوبات اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان ملارد در این جلسه بود.
توکلی کجانی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ملارد دراین جلسه با تسلیت شهادت جمعی از غیور مردان نیروی زمینی سپاه پاسدارن در حمله تروریستی ناجوانمردانه در منطقه سیستان بلوچستان گفت: مردم شریف ایران اسلامی با حضور آگاهانه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر نقشه های خصمانه دشمنان بویژه آمریکای جنایتکار را نقش بر آب کردند و این گونه اقدامات رذیلانه نشات گرفته از عصبانیت آنها از اتحاد و همبستگی ملت ایران است.
فرماندار شهرستان ملارد در ادامه از کلنگ زنی احداث ۴ باب مدرسه خیر ساز در این شهرستان خبر داد و گفت: باید تا پایان برنامه ششم توسعه ۲۶۰ کلاس درس در سطح شهرستان ملارد ساخته شود، می بایست شهرداریها و دهیاریهای تابعه اقدامات لازم را برای ساخت این کلاس ها به صورت مشارکتی انجام دهند.
وی از اعضاء خواست نسبت به پیگیری مصوبات این شورا از دستگاه مربوطه اقدام و نتیجه را قبل از برگزاری جلسه بعدی به دبیر خانه منعکس نمایند. جمع آوری لیست گرمایشی مدارس و بررسی نصب پل عابر پیاده در سه راه اندیشه با توجه به عبور و مرور دانش آموزان از محل مذکور، استفاده بهینه از شهرک ترافیک برای آموزش مسائل ترافیکی به دانش آموزان از مواردی بود که فرماندار شهرستان ملارد در این جلسه بر پیگیری این موضوعات تاکید کرد.
شایان ذکر است دو نفر از نمایندگان شورای دانش آموزی در این جلسه حضور داشته، مشکلات و مسائل دانش آموزان را با مسئولین حاضر در میان گذاشتند.

 

منبع: فرمانداری ملارد

 

مطالب مرتبط:

اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان ملارد

افتتاح دو مرکز نگهداری از بیماران اعصاب و روان و نگهداری معلولان ذهنی در شهرستان ملارد

خروج از نسخه موبایل