نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان ملارد تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرشهر، تشدید نظارت بر عرضه و توزیع مواد غذایی، رفع آلودگی رودخانه شور، معرفی و اطلاع رسانی مکان های تخلیه نخاله های ساختمانی به شهروندان،فعال نمودن اکیپ بازرسی شیفت عصر، برگزاری کارگاه های آموزشی بیماری سل و ایدز در سطح روستاها و اجرای طرح سلامت نوروزی از مواردی بود که در این جلسه به آنها پرداخته شد.

 

در ادامه نشست این کارگروه در خصوص وضعیت بهداشتی استخرهای سطح شهرستان گزارشی ارائه و برخی کاستی های بهداشتی آن بیان و برای رفع آنها به مسئولان مربوطه متذکر گردید.  فرماندار شهرستان ملارد با اشاره به توجه ویژه دولت به مسئله بهداشت ودرمان گفت: در بازدیدی که از مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان صورت گرفت به وضوح اقدامات بی نظیری قابل رویت بود.

 

فرماندار ملارد افزود: تکمیل پروژه های بهداشتی و درمانی و ساخت خانه های بهداشت در روستاهای این شهرستان، برگ زرینی از خدمات دولت در شهرستان ملارد بوده است و با وجود برخی کمبودها، خدمات بسیار خوبی در این خانه های بهداشت ارایه می شود. نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد بر اجرا و پیگیری مصوبات این کارگروه تا حصول نتیجه تاکید داشته و بر تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی را خواستار شد

 

منبع: فرمانداری ملارد

 

مطالب مرتبط:

حضور پرشور مردم شهرستان ملارد در راهپیمایی ۲۲ بهمن + گزارش تصویری (قسمت سوم)

نشست مطبوعاتی مشترک فرماندار،مدیران وروسای ادارات شهرستان ملارد برگزارشد

خروج از نسخه موبایل