نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تامین آب شرب غرب تهران نیازمند نگاه ویژه‌ای است/ نیاز به استقرار ادارات کل در شهریار

به گزارش خبرشهر، محمد محمودی شاهنشین نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی ظهر یکشنبه در مراسم جشن آفتاب انقلاب و آیین افتتاحیه چندین طرح عمرانی در شهرستان شهریار اظهار داشت: دستاوردهای امروز انقلاب در مقایسه با سال‌های ابتدایی انقلاب امید به آینده درخشان‌تری را برای همه ما ترسیم می‌کند و انشالله استاندار تهران با توجه ویژه به این منطقه یادگاری ارزشمندی را برای مردم غرب استان تهران به جا بگذارد.
وی افزود: در شهرستان شهریار برای جلوگیری از موج سفرهای روزانه به شهر تهران نیاز به تمرکز خدمات داریم و لازم است بسیاری از ادارات کل با توانمندی کامل به استقرار خود در غرب استان تهران جامعه عمل بپوشانند تا از رفت‌وآمدهای غیرضروری جلوگیری شود.
نماینده مردم شهریار بیان داشت: یکی از مشکلات اساسی موجود و خواسته‌های به حق مردم موضوع آب شرب شهرها و شهرک‌های غرب استان تهران است و چاه‌های موجود عموما به عمق بیش از ۲۰۰ متر و در حال شور شدن هستند که نگاه ویژه‌ای را طلب می‌کند.
محمودی ادامه داد: طی جلسات متعدد برگزار شده با وزارت نیرو تصمیم برآن شد که ضرورتا باید از طریق انتقال آب‌های جاری منطقه توسط تونل‌های موجود به تصفیه‌خانه شماره ۶ در حال احداث غرب تهران به ظرفیت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب در سال و تصفیه و تزریق این آب به شبکه، مشکل آب شهرهای غرب استان تهران را حل کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در تقسیمات کشوری نیاز به بازنگری در خصوص این منطقه داریم و در منطقه شرق شهرستان و شهر باغستان نیاز به استقرار بخشداری مستقل با توجه جمعیت، وسعت، تعداد روستاها و تعداد صنایع مشغول است و انشالله هر چه زودتر با پیگیری های فرماندار شهرستان قسمت‌های اداری این بخش مستقر شود تا توسعه سیاسی و جغرافیایی انجام پذیرد.

 

منبع: فارس

 

مطالب مرتبط:

حضور استاندار تهران در شهرستان شهریار + قسمت اول

استاندار تهران: افتتاح ۱۳۹ پروژه در شهرستان شهریار

هم اکنون برگزاری جشن بزرگ آفتاب انقلاب در حال برگزاری می‌باشد

خروج از نسخه موبایل