نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

علی اصغر ناصر بخت؛ انقلاب ما تولد دوباره اسلام است

به گزارش خبرشهر، علی اصغر ناصر بخت فرماندار قدس در پیش از خطبه های نماز جمعه ۱۹بهمن ماه با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بیان کرد: از مدت‌ها پیش رسانه‌های ضد انقلاب این موضوع را که مردم ایران اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن نخواهند گرفت مطرح کردند و این در حالی است که ما چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می گیریم و خوشبختانه این انقلاب کماکان با قدرت و رهبری قاطعانه مقام معظم رهبری در مسیری که امام راحل مشخص کرده است پیش می رود.
وی افزود: اگر بخواهیم یک تعریف جامع از انقلاب ارائه دهیم می توان گفت انقلاب ما تولد دوباره اسلام است، انقلاب اسلامی مشق، روش، آگاهی دادن و آگاهی بخشیدن به مردم بوده، مردمی که تا قبل از انقلاب آن‌ها را از برخورداری آگاهی منع می کردند و احساس حقارت و عدم داشتن اعتماد به نفس را به آن ها تحمیل می کردند.
ناصر بخت در رابطه با بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی بیان کرد: نجات مردم از تحقیر شدن، داشتن اعتماد به نفس، اعاده‌ی عزت به مردم و امکان تفکر از بالاترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.
وی اظهار داشت: این انقلاب چهل سال توانسته با قدرت در عرصه‌های بین الملی حضور پیدا کرده و داشتن هدف والا که به همت بنیان گذار جمهوری اسلامی بوده و داشتن هدف بزرگ تلاش بسیاری می طلبد وقتی این مردم هدفشان دفاع از سرزمین‌شان به دور از هر گونه وابستگی باشد حماسه های همچون ۸سال دفاع مقدس پیش می آید.
فرماندار قدس بیان کرد: در واقع امروز آن چه که ما داریم در چهار موضوع خلاصه می شود عبارت‌اند از اسلام که به عنوان محوری‌ترین موضوع است، جایگاه جغرافیایی و دنیا می بایستد در مقابل این جایگاه سر تعظیم فرود بیاورند، ملت و امام هنگامی که این چهار مولفه‌ی قدرت در کنار یگدیگر گذاشته می شوند کشوری می شویم که ابر قدرت‌ها نسبت به آن حساس هستند.
علی اصغر ناصر بخت گفت: در بحث دفاعی و معیشتی مردم کارهای انجام شده و از جمله آن‌ها، در حوزه آموزش و علمی افزایش نرخ باسوادی جمعیت۶ساله در سال۵۷ چهل و نه درصد و جمعیت باسوادی در جامعه امروز ۸۸درصد، افزایش نرخ باسودای جمعیت ۱۰ساله و ۴۹ساله از ۵۵درصد به ۹۵درصد رسیده، سهم دانش آموزان دختر در سال۵۷ سی و هشت درصد بوده و در سال۹۷به پنجاه و یک درصد افزایش پیدا کرده، افزایش نسبت دانشجو ها از ۴۱درصد به۴۷درصد افرایش پیدا کرده است.
وی در پایان گفت: در سال ۹۷شاهد پیشرفت‌های خوبی در شهرستان قدس بوده‌ایم از جمله آن‌ها بیمارستان در حال ساخت شهر قدس است، اقدامات عوارضی در سطح شهرستان، در دهه فجر ۳۳ پروژه‌ی عمرانی با اعتبار ۱۷۵میلیارد تومان افتتاح شد، ۴پروژه‌ی غیر دولتی با اعتبار بالغ بر۲۰۹میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد و زیر گذرهایی که مجموعه راه و شهرسازی در حال ساخت آن هستند .

 

مطالب مرتبط:

۹ دی ماندگارترین تجلی حضور در صحنه مردم/ امروز هیمنه پوشالی آمریکا فروریخته است

انقلاب اسلامی تفکرات شوم دشمن را صفحه روزگار محو می‌کند
خروج از نسخه موبایل