نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

انقلاب اسلامی تفکرات شوم دشمن را صفحه روزگار محو می‌کند

به گزارش خبرشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین حیدری امام جمعه موقت شهریار امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان شهریار ضمن گرامیداشت روز نیروی هوایی اظهار داشت: همافران در چنین روزی در سال ۵۷ با اقدام شجاعانه‌ای که داشتند بر مبنای بصیرت و تفکر انقلابی و اسلامی خود ضربه‌ای محکم به رژیم پهلوی وارد کردند.
وی سپس با اشاره به فرمان امام خمینی(ره) برای شکستن حکومت نظامی در روزهای منتهی به ۲۲ بهمن بیان کرد: این اقدام سبب شد که رژیم پهلوی نفس آخرش را بکشد و دست‌های آن از کشور برچیده و به زباله‌دان تاریخ فرستاده شود، پیروزی انقلاب سبب شد که مظلومان جهان روحیه بگیرند و وحشت در دل مستکبران بیافتد.
امام جمعه موقت شهریار سپس با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه سیاسی افزود: انقلاب اسلامی سبب آزادی و استقلال سیاسی کشور شد و طومار ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را درهم شکست و استقرار اسلام را کلید زد.
حیدری ادامه داد: استقلال و عزّت امروز ما از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب است، ۴۰ سال از عمر انقلاب می‌گذرد و مردم در تمام این سال‌ها مسئولان را با رأی مستقیم و غیرمستقیم خود انتخاب کرده و به واقع در تمام امور کشور مردم تصمیم‌گیرنده هستند.
وی تصریح کرد: دشمنان از چندی قبل به تحرکاتی روی آورده‌اند و به دنبال این بودند که مردم ایران ۴۰ سالگی انقلاب را نبینند اما اکنون به ترامپ و آمریکا و همراهانش می‌گوئیم که پیش از تو نیز دیگران این فکرها را در سر داشتند اما همه آن‌ها به زباله‌دان تاریخ انداخته شده و با این تفکر طعمه مور در گور شدند.
امام جمعه موقت شهریار با اشاره به برگزاری نشست سران کشورهای عربی با هدف تحت‌الشعاع قرار دادن نشست ورشو گفت: آن‌ها به دنبال طرح دوباره دخالت ایران در برخی کشورها هستند اما تفکرات مکارانه آن‌ها به خودشان بازمی‌گردد و این را باید بدانیم هرگاه دشمن به ما روی خوش نشان داد به این دلیل است که کاری را برخلاف آرمان‌های امام راحل انجام داده‌ایم بنابراین از یاد نبریم که در هر مسیری باید پشت سر ولایت فقیه باشیم تا آسیبی به انقلاب اسلامی و کشورمان وارد نشود.

 

منبع: تسنیم

 

مطالب مرتبط:

حرکت در مسیر ولایت فقیه دسیسه‌های دشمن را خنثی می‌کند

تجربه ۴۰ سال مقاومت در برابر دشمنان باید چراغ راه ما باشد،

خروج از نسخه موبایل