نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کسب رتبه برتر برنامه های تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی شهرستان های استان تهران

به گزارش خبرشهر،  آئین تجلیل از ۲۴۵ نخبه و مدارس برتر در المپیادها و مسابقات ورزشی شهرستان های استان تهران با حضور معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت وزارت آموزش و پرورش، رئیس فدراسیون دانش آموزی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ، مدیران مناطق ، کارشناسان تربیت بدنی شهرستان های استان تهران و نفرات برتر رشته های ورزشی در سالن اجتماعات ولایت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.
محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ، با اشاره به اینکه مدیران مدارس باید در آماده کردن زیرساخت‌های ورزشی در مدارس اهتمام ویژه داشته باشند ، اظهار داشت : در تجهیز و آماده کردن فضای مناسب ورزشی برای دانش آموزان به هیچ وجه نباید کوتاهی کرد.
وی افزود: اگردر مجهز کردن مدرسه به امکانات ورزشی  سهل انگاری کنیم بی‌شک پیام تعلیم و تربیت را به خوبی درک نکرده ایم و نیازمند بازنگری دوباره ایم.
صیدلو ، با اشاره به اینکه  در این همایش از ۲۴۵نخبه ورزشی شهرستان‌های استان تهران تجلیل می‌شود، تاکید کرد: قطعا در آینده نه چندان دور نام  این دانش آموزان به عنوان قهرمان در عرصه های بین‌المللی در ورزش شنیده خواهد شد و افتخار آمیز کشور عزیز ایران خواهند بود.
این مقام مسئول ، آموزش و پرورش  را یکی از رکن‌های اصلی پرورش قهرمان در کشور دانست و افزود: همه قهرمانان ورزشی کشور از مدرسه شناخته شده و در مراحل بعدی در عرصه‌های بین‌المللی افتخار آفرینی کرده اند.
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر اینکه مدارس باید به‌عنوان پایگاه پهلوانی و قهرمانی باشند  اظهار داشت: شناخت استعداد‌های برتر رشته‌های ورزشی  در مدارس باید شکل گیرد و دانش اموزان در زمینه های مختلف پرورش یابند.
صیدلو با تاکید بر اینکه مدیران متولی اصلی استعدادیابی دانش آموزان هستند، خاطرنشان کرد: در تعلیم وتربیت باید دانش آموزان در تمامی ساحت ها پرورش یابند.
شایان ذکر در پایان این مراسم از آموزش و پرورش شهرستان شهریار به عنوان منطقه برتر در اجرای برنامه های تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی در شهرستان های استان تهران تقدیر بعمل آمد .

 

 

 

 

 

 

منبع:آموزش و پرورش شهریار

 

مطالب مرتبط:

زنگ انقلاب در مدارس شهرستان شهریار طنین انداز شد

یازدهمین جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان شهریار برگزار شد

خروج از نسخه موبایل