نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری ۴۰ برنامه در ۴۰سالگی انقلاب در شهرقدس

به گزارش خبرشهر، محسن حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرقدس اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و لزوم اشاعه روحیه نشاط و شادابی در میان آحاد جامعه به‌خصوص جوانان، اداره ورزش و جوانان تعداد ۴۰ برنامه مختلف فرهنگی و ورزشی در شهرستان قدس برگزار خواهد کرد.

وی افزود: در ابتدای این دهه گلباران مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره)، در طول دهه دیدار با خانواده محترم شهدا شهرستان قدس انجام خواهد گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس بیان داشت: از برنامه‌های این دهه می‌توان به برگزاری کارگاه‌های آموزشی، همایش اتومبیلرانی، همایش ورزش‌های باستانی، مسابقات بومی محلی در روستای هفت‌جوی، مسابقات ورزش‌های همگانی و صعود به قله پهنه‌سار اشاره کرد.

حسینی با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف ورزشی گفت: در طول این دهه مسابقات مختلفی از جمله والیبال، کاراته، شطرنج، بوکس، تیراندازی با کمان، فوتسال، کشتی، جودو، پرورش اندام، تیراندازی با کمان و تیراندازی با تفنگ برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: جامعه ورزشی شهرستان قدس نیز همانند سال‌های گذشته برای بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب و ولایت و نمایش حضور جوانان در صحنه‌های انقلاب حضور حداکثری در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال خواهند داشت.

 

منبع: فارس

 

مطالب مرتبط:

گزارش سازمان ملل از نتایج یک انقلاب ۴۰ساله/ امید به زندگی ایرانی‎ها از ۱۳۰ کشور دنیا بیشتر شد

محمودی‌شاه‌نشین: بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب در ۴۰ سالگی تحقق شعار «استقلال» است

خروج از نسخه موبایل