نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

۱۳۹ پروژه با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومان در شهریار کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود‌

به گزارش خبرشهر، نوراله طاهری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهریار با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی روند جدیدی را در سراسر جهان ایجاد کرد اظهار داشت: انقلاب اسلامی نه تنها مردم را بر کشور و نظام حاکم کرد بلکه سبب بیداری آزادگان جهان شد تا در مقابل خودکامگی‌های استکبار و ظالمان دنیا بایستند.
وی ضمن اشاره به اینکه امروز قدرت و عظمت جمهوری اسلامی ایران مثال زدنی است افزود: احداث بیمارستان در شهرستان شهریار، وجود ۳۴۴ سالن ورزشی و احداث ۳ دانشگاه مهم از خدمات انقلاب در این شهرستان است.
فرماندار شهریار بیان کرد: مردم همیشه پای نظام و انقلاب ایستاده و می‌ایستند چراکه انقلاب را از خود می‌دانند، البته همچنان جای کار وجود دارد و مسئولان باید برای حل مشکلات مردم بیشتر تلاش کنند تا آسایش و رفاه برای این مردم انقلابی فراهم شود.
طاهری با بیان اینکه حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه در بخش‌های دولتی و خصوصی در دهه فجر در شهریار کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود گفت: ۱۱ مدرسه، ۲۲ پروژه خدماتی،۱۹  پروژه ورزشی و ۶ پروژه در حوزه آب و فاضلاب و غیره از جمله ۱۳۹ پروژه‌ای است که در دهه فجر به ثمر می‌رسد.
 وی همچنین با اشاره به افتتاح پروژه باغ کودک در شهر اندیشه عنوان کرد: پروژه احداث مترو در غرب استان تهران در دست اقدام است و از اوایل سال آینده اقدامات اجرایی آن آغاز می‌شود همچنین بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی با پیشرفت بالایی همراه است، پل ورودی شهریار از قسمت اتوبان فتح نیز بعد از دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود ضمن اینکه تخصیص آب شرب و پسآب تصفیه‌خانه‌ها  نیز در حال پیگیری است.
فرماندار شهریار با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌هایی منعقد شده و محل استقرار شهرک صنعتی نیز مشخص می‌شود ادامه داد: ۲۴ مدرسه در حال ساخت است همچنین نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در شهریار از ۱۳ بهمن آغاز به کار می‌کند و۴۰۰  برنامه محوری در ایام‌الله دهه فجر در شهرهای شهریار برگزار می‌شود.
 طاهری ضمن قول مساعد برای افتتاح پالایشگاه شیر شهریار در سال آینده تأکید کرد: کلنگ پروژه پالایشگاه شیر در شهریار به زمین خورده که ۶۰۰ میلیارد هزینه دارد و زمینه اشتغال برای بیش از ۱۰ هزار نفر را فراهم می‌کند و به صورت غیرمستقیم نیز برای۴۰  هزار نفر اشتغال‌آفرینی می‌کند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: کار و تلاش سرلوحه کار مسئولان است اما برای پیشبرد امور نیاز به همراهی و حمایت عموم مردم داریم و امروز اگر سرمایه‌گذاران در این منطقه حضور پیدا کرده‌اند به واسطه حمایت مردم و به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا بوده است.

 

منبع: تسنیم

 

مطالب مرتبط:

جاده سلامت در شهر اندیشه افتتاح خواهد شد

ساختمان آتش نشانی مرکزی شهر فردوسیه یک گام تا افتتاح

خروج از نسخه موبایل