نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

در حوزه زیرساخت‌های برق شهرستان ملارد، اقدامات خوبی صورت گرفته است

به گزارش خبرشهر، نشست بررسی مشکلات شهرستان ملارد، صبح امروز(پنج‌شنبه) با حضور محسنی بندپی، استاندار تهران، توکلی، فرماندار ملارد، ائمه جمعه شهرستان‌های صفادشت و ملارد و جمعی از مسئولین این شهرستان در محل استانداری تهران برگزار شد.
حسین توکلی، فرماندار شهرستان ملارد در این نشست، ضمن اشاره به اقدامات لازم در راستای توسعه این شهرستان، اظهار داشت: برای اقدانات در حوزه احیای مراتع و آبخیزداری در شهرستان ملارد نیاز به نگاه ویژه داریم. در حوزه زیرساخت‌های برق شهرستان ملارد نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و شهرداری، زمینی ۱۳ هکتاری را به این منظور اختصاص داده است.
وی افزود: بر اساس افق چشم‌اندازی ۲۰ ساله، بنا داریم که تامین برق ملارد را از استان البرز جدا کنیم. این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر کلنگ‌زنی خواهد شد.
توکلی در ادامه نیز، ضمن اشاره به افزایش ظرفیت مرکز بازپروری معتادین اخوان، خاطرنشان کرد: در مرکز اخوان، ظرفیت پذیرش را تا ۴۰۰ نفر افزایش داده‌ایم که در صورت حل مشکل آب شرب این مرکز، افزایش ظرفیت مذکور محقق خواهد شد.
فرماندار ملارد، اشاره‌ای نیز به بحث ساماندهی اتباع بیگانه در این شهرستان داشت و خاطرنشان کرد: متاسفانه در استان تهران، نگاه ویژه‌ای به ساماندهی اتباع بیگانه صورت نگرفته و لازمه آن، تدوین طرح رسیدگی و ساماندهی اتباع در شهرستان ملارد است.
وی ادامه داد: در سه شهرستان “مشق”، یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر جمعیت وجود دارد که تعدادی از آن جمعیت به شکل روزانه به شهر تهران رفت و آمد می‌کنند. شهرداری تهران باید نسبت به این مسئله ورود کرده و در ورودی‌های پایتخت، نسبت به ساماندهی حمل و نقل به مرکز شهر، اقدامات تسهیلی را صورت بدهد.
توکلی خاطرنشان کرد: متاسفانه در دوره‌های قبل، در اشتباهی کارشناسی، پروژه مسکن مهر را در اراضی کوهستانی ملارد و صفادشت ایجاد کرده‌اند که مشکلاتی را برای مردم منطقه به دنبال داشته است. در همین رابطه توافقاتی را با شهرداری داشته‌ایم تا در ازای واحدهای تجاری در این پروژه، مدارسی را در این منطقه داشته باشیم.

 

منبع: استاندار تهران

 

مطالب مرتبط:

افتتاح اداره پزشکی قانونی ملارد در دهه فجر

فرماندار ملارد : برخورد با متخلفین باید قاطع و بازدارنده باشد

خروج از نسخه موبایل