نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

محمودی‌شاه‌نشین: بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب در ۴۰ سالگی تحقق شعار «استقلال» است

به گزارش خبرشهر، محمد محمودی شاه نشین با اشاره به دستاوردهای انقلاب در ۴۰ سالگی بیان کرد: زمانی که ما می‌خواهیم دستاوردهای انقلاب اسلامی را در ۴۰ سال گذشته ببینیم باید در کنار آن تحریم، جنگ، توطئه و ترورها را نیز ببینیم. انقلاب اسلامی در طول این سال‌ها دستاوردهایی در مباحث علمی و تکنولوژی و رشد و توسعه کشور داشته است اما بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب در طول این ۴۰ سال رسیدن به شعار استقلال بوده است.
وی در ادامه اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول این ۴۰ سال توانسته شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را به عرصه ظهور برساند و کشور را در مسیر استقلال پیش ببرد. از نظر من این دستاورد در درونش ده‌ها آمار و ارقام و دستاوردهای دیگر نهفته است.
نماینده مردم شهریار در مجلس در ادامه درباره بزرگ‌ترین چالشی که انقلاب پس از ۴۰ سالگی با آن مواجه خواهد بود، بیان کرد: در دهه جدید، انقلاب اسلامی با جنگ تحریم اقتصادی مواجه است و بزرگ‌ترین چالش ما این است که بتوانیم با مشکلی که خروج آمریکا از برجام ایجاد کرده و تحریم‌هایی که علیه ما اعمال کرده است روبه رو شویم. امروز ما در تنگنای اقتصادی هستیم و خریداران نفت ما دچار مشکل شده اند.
محمودی شاه نشین در ادامه در پاسخ به این سوال که بزرگ‌ترین خطا و اشکال در طول این ۴۰ سال چه بوده است، بیان کرد: بیشتر اشتباهات در طول این چند سال از نوع غیر استراتژیک بوده است و نمی‌شود از آنها به عنوان خطای بزرگ یاد کرد. در طول این سال‌ها انقلاب دچار مشکلاتی در حوزه اجرایی و خطاهایی ناشی از کم تجربگی در مدیریت کلان کشور بوده است.

 

منبع: ایسنا

 

مطالب مرتبط:

مسابقات ووشو بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور علاقمندان برگزار شد

در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برنامه‌ای کاربردی برای برون‌رفت از مشکلات ارایه شود

خروج از نسخه موبایل