نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

حرکت در مسیر ولایت فقیه دسیسه‌های دشمن را خنثی می‌کند

به گزارش خبرشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی امام جمعه شهریار امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهریار که با حضور پرشور عموم مردم برگزار شد ضمن تسلیت ایام و دعوت خود و عموم نمازگزاران به رعایت تقوا الهی اظهار داشت: امام صادق(ع) در حدیثی می‌فرمایند مهم‌ترین و با ارزش‌ترین ارث پدر و مادر برای فرزندان ادب است و این بدین معنا است که ادب و آداب معاشرت از برجسته‌ترین موضوعات است.
وی سپس با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با مسئولان بیان کرد: باید مراقب بود که دشمنان با برنامه‌ریزی‌هایی که دارند نتوانند از کوچک‌ترین مسیر نفوذ کنند و نباید اجازه داد که دشمنان با سندهایی مانند ۲۰۳۰ در کشور نفوذ و دخالت کنند.
امام جمعه شهریار افزود: دشمن امروز به دنبال آن است که از شگردهای جدید استفاده و نفوذ کند، امروز باید در حوزه علمی همان‌طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند رشد کنیم و نباید از شاگردی کردن ننگمان شود البته نباید تا ابد شاگرد بمانیم و این یعنی هر لحظه در حال رشد باشیم.
سالمی سپس با اشاره به تلاقی ایام‌الله دهه فجر و شهادت حضرت زهرا(س) تصریح کرد: امسال مراسمات پیروزی انقلاب باید با رعایت بیشتری انجام شود و در فجر فاطمی پیش‌رو باید حرمت‌ها بیش از پیش نگه داشته شود.
وی ادامه داد: بیان دستاوردهای انقلاب و برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های دهه فجر و پیروزی انقلاب باید به بهترین نحو ممکن و با روحیه انقلابی انجام شود، شهر هنوز رنگ و بوی فجر فاطمی به خود نگرفته است و پرچم عزایی برافراشته نشده است که روابط عمومی‌ها و معاونت‌های فرهنگی و دستگاه‌های متولی باید هر چه سریع‌تر فضای شهر را مناسب‌سازی با زمان و ایام کنند.
امام جمعه شهریار با اشاره به بازداشت مجری پرس تی وی گفت: امروز دشمنانِ مدعیِ حقوق بشر سردمدار عدم رعایت آن شده‌اند و رفتار و حمایت آن‌ها در بازداشت مجری پرس تی وی و حمایت از کودتاکنندگان ونزوئلا نمونه بارز دخالت در دیگر کشورها است.
سالمی خاطرنشان کرد: دشمنان برای تحت‎الشعاع قرار دادن مراسم ۲۲ بهمن تلاش بسیار دارند و سفره نفاق خود را برای تبلیغ و دسیسه‌چینی در انتخابات پیش‌رو شروع کرده‌اند، که با حرکت در مسیر ولایت فقیه و رهبری می‌توان از این مسیر و دسیسه‌ها عبور کرد.

منبع: تسنیم

خروج از نسخه موبایل