نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دیدار اعضای تیم فوتسال بانوان شهرستان ملارد با توکلی فرماندار این شهرستان

به گزارش خبرشهر، بمنظور بررسی وضعیت ورزش بانوان در سطح شهرستان ملارد، توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد با رئیس هیات فوتبال، رئیس هیات فوتسال بانوان، سرپرست، مربی و اعضای تیم فوتسال بانوان این شهرستان دیدار و گفتگو نمود.
در ابتدای این دیدار گزارش مفصلی از روند فعالیت های بانوان ورزشکارشهرستان ارائه و برخی مسائل و کاستی ها در این باره مطرح گردید. بالا بودن هزینه های حضور در مسابقات کشوری، کمبود سالن های تمرین و نبود مجموعه اقامتی برای میزبانی از تیم های شهرستانی بخشی از این مسائل بود.
از دیگر مسائل مطرح شده، توجه بیشتر و حمایت یکسان مدیران شهری از فعالیتهای ورزشی بانوان همانند اقایان و اختصاص سانس های اختصاصی و ثابت به آنها را می توان نام برد. توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد با اشاره به ضرورت تقویت روحیه کار جمعی و تیمی در بین ورزشکاران از پررنگ شدن حضور بانوان در عرصه های ورزش همگانی و قهرمانی با رعایت موازین اسلامی و اعتقادی به برکت انقلاب اسلامی سخن گفت و افزود اهداف و اولویت ها باید بر اساس خواسته مردم پایه گذاری و دنبال شود که بانوان نیز نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل داده و نباید ازمطالبات و خواسته های آنان غافل شد.
داشتن پایگاهها و سالن های خاص پرورش قهرمانی با توجه به استعدادها و قابلیت ورزشکاران این شهرستان و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی از نکاتی بود که فرماندار ملارد به آنها اشاره نمود.وی اضافه کرد امکانات و فضاهای ورزشی موجود در شهرستان ۴۰۰ هزار نفری ملارد، پاسخگو و تکاپوی این حجم جمعیت را نداشته و جبران این کمبودها باید در برنامه ریزی ها و اعتبارات سالهای آینده در اولویت قرار گرفته و توسط مدیران شهری و روستائی دیده شود.
استفاده بهینه و حداکثری از سالن های موجود، تخصصی کردن ورزش ها، درنظر گرفتن آئین نامه تشویقی برای قهرمانان بومی و خودداری از نگاه درآمدی به ورزش از توصیه های فرماندار ملارد برای شکوفائی و رونق بیش از پیش ورزش در این شهرستان بود.
فرماندار ملارد در ادامه خاطر نشان کرد تجربه نشان داده چنانچه در ورزش سرمایه گذاری لازم صورت نگیرد مجبور خواهیم بود در آینده چندین برابر برای کاهش آسیب های اجتماعی هزینه پرداخت کنیم. گفتنی است تیم فرهان هیات فوتبال شهرستان ملارد میزبان دور برگشت مسابقات لیگ یک کشوری با حضور ۶ تیم از سایراستان های کشور می باشد که در طی ۸ روز آینده در سالن شهدای شهر ملارد برگزار خواهد گردید.

 

منبع: فرمانداری ملارد

 

مطالب مرتبط:

جلسه شهردار ملارد با عوامل کنترل و نظارت شهرداری ملارد

فرماندار ملارد : نمایشگاه ۴۰ سالگی انقلاب باید به بهترین شکل برگزار گردد

خروج از نسخه موبایل