نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فرماندار ملارد : نمایشگاه ۴۰ سالگی انقلاب باید به بهترین شکل برگزار گردد

به گزارش خبرشهر، حسین توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد در جمع اعضای کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی این شهرستان در سخنانی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه به ضرورت معرفی و بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی درعرصه های مختلف در طی ۴۰ سال گذشته اشاره نموده و از روسای ادارات و نهادهای دولتی شهرستان خواست تا به بهترین شکل و با استفاده از همه ظرفیت های ممکن در نمایشگاهی که بهمین منظور برپا خواهد شد حضور پیدا کنند.
به گفته توکلی کجانی در این باره لازم است به همه ابعاد و آثار داخلی و بین المللی پیروزی انقلاب، دستاوردها و فرصت های ایجاد شده پس از پیروزی انقلاب توجه شده و برهه های حساس در ۴۰ ساله اخیر و مقایسه خدمات ارائه شده وامکانات قبل و بعد از انقلاب با استفاده از ایده های نو و جذاب به مردم نشان داده شود.
توکلی کجانی رویکرد بودجه سال ۹۸ کشور با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در توجه به اقشار آسیب پذیر را یادآور شد و گفت شایسته است در آستانه سال نو برای کمک به این دست افراد در سطح شهرستان هم اقدامات هماهنگ و مشترکی در نظر گرفته شود.فرماندار ملارد پیگیری و اجرای سایر برنامه های دهه فجر، تخصیص بودجه به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در بودجه سال آینده شهرداریها و دهیاریها را متذکر و خواستار شد.
در این جلسه همچنین مصوبات جلسه قبل مطرح و گزارش اقدامات و پیگیری دستگاههای متولی ارائه شد. تهیه نقشه توریستی شهرهای ملارد و صفادشت، استفاده از ظرفیت دانشگاهها در حوزه های اجتماعی و فرهنگی، تهیه بانک اطلاعاتی از سرانه های موجود فرهنگی و اجتماعی شهرستان و به روز رسانی آنها، اختصاص زمین برای احداث خانه جوان، بازدید میدانی و تعیین تکلیف سینمای بلا استفاده شهر ملارد و نهائی کردن تفاهم نامه بهره برداری از مرکز درمانی موقوفه سرلشکر خدایار روستای امیراباد توانبخشی که یک سال می باشد بلاتکلیف است، از موضوعاتی بود که در این جلسه به آنها پرداخته و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
گفتنی است در این جلسه گزارشی از آخرین اقدامات و پیگیری های صورت گرفته در خصوص راه اندازی نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در سطح شهرستان ملارد ارائه گردید. این نمایشگاه از روز ۱۳ الی ۱۸ بهمن در مجموعه پاسارگاد شهر ملارد واقع در بلوار الغدیر- خ آزادگان پذیرای علاقه مندان می باشد.

 

منبع: فرمانداری ملارد

 

مطالب مرتبط:

برنامه های ورزشی تربیت بدنی شهرداری شهریار بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام شد

بیانیه چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب از مردم شهرستان شهریار

خروج از نسخه موبایل