نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

یک خبر فرهنگی درارتباط با شهرستان شهریار

به گزارش خبرشهر، – باتوجه به چاپ جلد اول دایره المعارف شهرستان شهریار باعنوان «گام به گام با تاریخ» و استقبال پژوهشگران، دانشجویان، معلمان، شهروندان، هنرمندان و علاقه مندان به آشنایی با این دیار باستانی در سال ۱۳۹۵ و برنامه ریزی جهت تدوین مجموعه های دیگر این دایره المعارف، به یاری خداوند بزرگ جلد دیگری از این دایره المعارف با عنوان « شهریار ، جلوه گاه هنر» در معرفی هنرمندان و نویسندگان شهرستان شهریار پس از شناسایی و انجام مصاحبه ها و دریافت کارنامه های فعالیت در حال تالیف می باشد.
– این دایره المعارف ضمن معرفی شهرستان شهریار ، پیشینه ی هنر و معرفی تمامی انجمن های فعال هنری وادبی ، به معرفی هنرمندان عرصه خوشنویسی ، شعر ، داستان ، عکاسی، موسیقی ، صدا پیشگی ، آواز ، هنرهای تجسمی ، هنرهای نمایشی ( بازیگر، کارگردان، دستیار کارگردان، فیلم نامه نویس، طراح صحنه ، گریمور ، مستند ساز )، فعالان صنایع دستی ، حافظان و قاریان بین المللی قرآن مجید ، نویسندگان و معرفی کتاب های چاپ شده در ارتباط با شهرستان شهریار پرداخته شده است .
– این دایره المعارف مزین به یادداشتی از نوراله طاهری فرماندار محترم شهرستان شهریار ، دکتر علی پناه ریاست محترم اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شهریار ، فرشید ستایش راد ریاست محترم اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین مولف مجموعه می باشد.
– باتوجه به معرفی شاعران گرانقدر شهرستان ، در یک همکاری هنرمندانه و قابل تقدیر ، سروده های شاعران با همکاری استادان خوشنویس انجمن خوشنویسان شعبه شهریار ، خوشنویسی شده و زینت خاصی به این مجموعه داده است.
– نمونه اثر خوشنویسان ، عکاسان ، شاعران ، هنرمندان هنرهای تجسمی و صنایع دستی زینت بخش این مجموعه می باشد.
– تمامی هنرمندان رشته گرافیک و طراحان ، با محبت طراحی پیشنهادی خود را به مولف هدیه کرده اند که صمن تشکر از محبت تمامی این عزیزان ، طرح های پیشنهادی این هنرمندان در کتاب آورده شده است.
– امید است بحول و قوه الهی با توجه به ماه های پایانی سال ۹۷ و نبود فرصت کافی ،این مجموعه در سال ۹۸ به چاپ رسیده و رونمایی گردد

 

خروج از نسخه موبایل