نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

روزهای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت ایران است

به گزارش خبرشهر، دهمین جلسه ستاد شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش شهرستان شهریار باحضور آقاجانی زاده معاون آموزش متوسطه  ،آقاخانی معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش شهریار ،کردی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران  ،کمالی کارشناس امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش و مدیران مدارس شاهد و ایثارگران در سالن شورا اداره آموزش و پرورش شهریار برگزار شد.

در ابتدای جلسه معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان شهریار ضمن خیر مقدم حضور همکاران ، ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) را تسلیت گفت و افزود : فاطمه (س)در نزد مسلمانان برترین و والامقام ترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار می باشد.

آقاجانی زاده در ادامه عنوان کرد : با توجه به نزدیک شدن به ایام پیروزی انقلاب اسلامی (دهه فجر) ، مدارس در راستای برگزاری هر چه مطلوب تر ایام چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بر نامه ریزی مناسبی صورت دهند چراکه این ایام با شکوه ،ایامی ماندگار در تاریخ ملت ایران است و می بایست در مدارس به خوبی در بین دانش آموزان نهادینه شود.

وی در خصوص پایان یافتن ارزشیابی نوبت اول افزود : مدارس نسبت به تدوین گزارش عملکرد آموزشگاه خود اقدام و پس از تحلیل گزارش تکمیلی را تحویل کارشناسی نمایند.

در ادامه کردی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهریار مطالبی را در خصوص رسیدگی به امور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران عنوان کردند و مدیران مدارس نیز به بیان موضوعات صورت گرفته در مدراس پرداختند.

 

منبع: آموزش و پرورش شهریار

 

مطالب مرتبط:

برنامه های ورزشی تربیت بدنی شهرداری شهریار بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام شد

عناوین ایام الله فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار منتشرشد

 

خروج از نسخه موبایل