نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بررس مسائل و مشکلات شهرک صنعتی غیر دولتی صفادشت

به گزارش خبرشهر، همزمان با ۲۹ دی ماه روز هوای پاک، در نشستی با حضور توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد، محمودی نماینده مردم شریف شهرستانهای ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی ، حجت السلام حسینی امام جمعه صفادشت، جمعی از روسای ادارات و اعضای هیئت مدیره شهرک صنعتی بخش صفادشت، مسائل زیست محیطی و مشکلات شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این جلسه اعضای هیئت مدیره به بیان برخی مسائل و مشکلات موجود در این شهرک پرداخته و خواستار رفع آنان شدند. تسریع در راه اندازی تصفیه خانه مرکزی شهرک و لزوم استاندارد نمودن پسابهای صنعتی، تامین آب شرب و صنعتی، افزایش ولتاژ برق، روشنایی معابر و لکه گیری و بهسازی خیابان های این شهرک عمده درخواست اعضای هیئت مدیره غیر دولتی صفادشت از مسئولان در این جلسه بود.
توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد در این جلسه ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمبه و گرامیداشت (۲۹ دی) روز هوای پاک گفت: نگاه دولت تدبیر و امید به مسائل زیست محیطی به ویژه رئیس جمهور، برخلاف گذشته نگاه ویژه ای است. وی وجود یک برنامه و راهکار مشترک جدی برای حل مسائل زیست محیطی را ضروری دانست و افزود: با تغییر فضای عمومی کشور و برنامه های ارائه شده توسط دولت تدبیر و امید برای حفاظت و حراست از محیط زیست، همه ما موظفیم تلاش کنیم مطالبات مردم را در همه بخش ها خصوصا در بخش محیط زیست با همکاری و هم افزایی محقق نماییم.
توکلی کجانی در ادامه افزود: یکی از چالش های اصلی شهرک صنعتی مورد اشاره به فقدان خدمات لازم همچون آب، نبود تصفیه خانه و زیرساخت های ضروری معطوف می شود که فرمانداری ملارد با جدیت تمام در صدد است برای رفع مشکلات آن اقدامات لازم را عملیاتی کند. نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد، ضمن قدردانی از تولید کنندگان و صادرکنندگان فعال در این شهرک اظهارداشت: اداره کشوربه این راحتی نیست، روزی که برجام با تلاش دولتمردان تدبیر و امید و هدایت های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به ثمر نشست و مایه برکاتی برای کشور شد، افرادی به دنبال تخریب و فضاسازی برای دولت بودند.
فرماندار ملارد افزود: حال که با بدعهدی دولت آمریکا و خارج شدن آن از برجام مشکلاتی برای کشور پیش آمده، همان اشخاص به دنبال ایجاد نامیدی در کشور هستند که ایجاد فاصله بین مردم و مسئولین گناهی نابخشودنی است. توکلی کجانی در خصوص رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در این شهرک  تصریح کرد: از زمان تصدی بنده، تاکنون جلسات متعددی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی برگزار کرده ایم که چندین مورد پیگیری و به نتیجه رسیده است.
حمایت مسئولان دستگاه های اجرایی از تولیدکنندگان و صنعتگران این شهرستان و ایجاد نمایشگاه عرضه محصولات واحدهای تولیدی این شهرک از تاکیدات توکلی کجانی در این جلسه بود.
تعیین تکلیف متولی شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت،رعایت کلیه قوانین ومقررات زیست محیطی توسط واحدهای صنعتی، تعیین تکلیف متولی چاه های آب حفر شده در این شهرک و بهسازی و لکه گیری معابر توسط شهرداری قسمتی از مصوبات این جلسه بود. آغاز عملیاتی احداث تصفیه خانه از ابتدای سال ۹۸ از دیگر موضوعاتی بود که شهردار صفادشت به آن اشاره کرد.

 

منبع: فرمانداری ملارد

 

مطالب مرتبط:

تاکید فرماندار ملارد بر ضرورت تغییر در ساختارهای مدیریت روستاها

جانمائی و طراحی برای ساخت ۱۰ اداره در شهرک اداری شهرستان ملارد

خروج از نسخه موبایل