نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بررسی طرح بوم (برنامه ویژه مدرسه) با مشارکت مدیران و معلمان مدارس

به گزارش خبرشهر، جلسات کارشناسی در خصوص بررسی طرح بوم (برنامه ویژه مدرسه) با مشارکت مدیران ، معلمان و روسای انجمن اولیا و مربیان با حضور پارسا مدیر آموزش و پرورش شهریار ،‌آقاجانی زاده معاون آموزش متوسطه و آقاخانی معاون آموزش ابتدایی در محور های مختلف برگزار شد .
مدیر آموزش و پرورش شهریار در تشریح این جلسات اظهار داشت : یکی از طرح های اصلی وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری ، طرح بوم (برنامه ویژه مدرسه) است که سعی کردیم با برگزاری جلسات کارشناسی با حضور مدیران ، معلمان و روسای انجمن اولیای مربیان مدارس محاسن و معایب طرح مذکور را از زاویه دیدآنها در داخل مدرسه بررسی کنیم .
مجید پارسا ادامه داد : آنچه مشخص است مشکلات عمده مدارس در اجرای کلیه برنامه های جاری در مدرسه می باشد که طرح بوم اختیار عمل بیشتری به مدیر مدرسه و معلم در کلاس درس در اجرای آنها میدهد و این باعث می شود معلم و مدیر با اختیار عمل بیشتر در تصمیم گیری ها احساس امنیت نموده و با لذت به کار خود بپردازد .
وی در ادامه افزود : تغییر در جامعه بزرگ دانش آموزی با وجود دیدگاه های مختلف بین اولیای ایشان شهامت بزرگی می خواد ،‌اما سیاست گذاری در خصوص این تغییرات نیازمند کارشناسی دقیق است که با برگزاری این جلسات سعی داریم وزارت آموزش و پرورش را در اجرای هر چه بهتر برنامه ویژه مدرسه یاری کنیم .
پارسا در پایان افزود : شجاعت مقام عالی وزارت در اجرای مدرسه محوری با برنامه ویژه مدرسه  قابل تحسین است که باید با همراهی سیاست های ابلاغی ایشان را در انجام آنها یاری کنیم .

 

 

 

 

 

منبع: آموزش و پرورش شهریار

 

مطالب مرتبط:

برگزاری آزمون المپیادهای علمی در سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ اول تا پنجم بهمن ماه

باید در راستای توجه به تربیت زیستی و بدنی دانش اموزان برای داشتن هوای پاک و زندگی سالم قدم برداریم

خروج از نسخه موبایل