نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بیانیه چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب از مردم شهرستان شهریار

به گزارش خبرشهر، بیانیه چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب از مردم شهرستان شهریار به شرح زیر اعلام شد

بسم الله الرحمن الرحیم
بیانیه چهل سالگی مردم غیور شهرستان شهریار
۱۲ بهمن ماه یادگار سالروز پیروزی پرشکوه انقلاب جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) ، مردمانی را برایمان تداعی می نماید که پر قدرت پای خواسته هایشان ایستادگی کردند که آوازه ی شجاعت آنان در سراسر جهان شهره شد .
تفکرات بسیجی در اندیشه حضرت امام‌خمینی(ره) از سال ۱۳۴۲ ، طلیعه نهضت اسلامی با طراحی نقشه راه انقلاب اسلامی و نیز حمایت مردم از حکومت مردم سالاری براساس یک ژرف‌اندیشی و آینده‌نگری معجزه گون از آینده کشور در ۱۰ فروردین ۱۳۵۸ نوید بخش تولد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.
این نظام محور عدالت طلبی ، سلطه گریزی و سلطه ستیزی و زندگی توام با عزت در معرض جهانیان قرار گرفت ، ایران اسلامی به پشتوانه رهبری شجاع و آینده نگر و ملتی آگاه و نیروهای توانمند و جنگ ازموده ی کشور در برابر قدرت های بیگانه که ایرانمان را ویران میخواستند و ظلم و ستم را روانه ی خانه هایمان می‌کردند مقابله کرد و هشت سال در مقابل ظلم دولت عراق ایستادگی کرد و شکوهمندانه پیروز شد !
اما در طی این هشت سال بزرگمردانی جان خود را فدای اسلام و ایران و خاک ارزشمندمان کردند که آوازه ی رشادت هایشان در سراسر جهان پیچید و عشق راستین به میهن را به همگان نشان داد و ایران را سربلند از حضور آرمانیشان کرد، بزرگمردانی که جای خالی حضورشان تا ابد در دل این خاک باقی می‌ماند…!
چهل سال گذشته که همراه با طراحی توطئه های مختلف و فتنه های عمیق دشمنان و معاندین سبب شده که رشد و بالندگی بیش از پیش برای انقلاب مستضعفان رخ دهد.عبور از چهل سالگی انقلاب که به همراه دستاوردهای فوق العاده و ویژه برای عموم امت اسلامی بوده؛ نوید آینده روشن تر و شکست ذلیلانه دشمنان داخلی و خارجی را برای این ملت مظلوم به ارمغان دارد واین مهم با حضور بیشتر ملت بصیر و انقلابی در عموم عرصه های مختلف مثل ایام الله دهه فجر و انتخابات پیش رو در سال آینده محقق می‌شود.
این نظام اکنون به رهبری یکی از همان رشید مردانمان که جانباز عشق است به پیش میرود و همواره پشتوانه محرومان و مستعضفان است…
ما مردم ولایت مدار شهریار بار دیگر بیعت خود را با ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای تجدید کرده و حضور اثر بخش ومفید خود را درتمام صحنه های انقلاب دوشادوش یکدیگر جهت پربار کردن چهلمین بهارانقلاب وخدمت رسانی به عموم هم میهنان ذیل بیرق مقام عظمای ولایت اعلام میداریم

 

مطالب مرتبط:

جلسه شورای هماهنگی برنامه اجرایی اصناف در چهلمین بهار انقلاب اسلامی برگزار شد

جلسه کارگروه مراسم ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان شهریار برگزار شد

خروج از نسخه موبایل