نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تشکیل جلسه شورای ترافیک در شهرستان ملارد

به گزارش خبرشهر، جلسه شورای ترافیک شهرستان ملارد به ریاست توکلی کجانی فرماندار و با حضور اعضای این شورا به منظور بررسی مصوبات جلسات قبل و بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. ‎
ضرورت راه اندازی مرکز خرید و فروش خودرو، ساماندهی نمایشگاه های بلوار رسول اکرم (ص)،اصلاح هندسی برخی نقاط و معابر شهری، استاندارد سازی سرعت گیر ها، جانمائی پارکنیک خودرو در نقاط پرجمعیت و احداث پایانه درون شهری و برون شهری و ضرورت ایجاد تقاطع غیر همسطح در چهارراه ملارد ازمواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. اجرای عملیات عمرانی رمپ ورودی و خروجی اتصال بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی به محور چیتگر و تمدید مصوبه یک طرفه نمودن خیابان مینا مارلیک از غرب به شرق بخشی از مصوبات این جلسه بود.
توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد در این جلسه فرارسیدن دومین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله هاشمی یار دیرینه امام و رهبری را تسلیت گفته و یاد و خاطره آن عزیز سفر کرده را گرامی داشت. فرماندار ملارد در ادامه فرهنگ سازی و آموزش عمومی را در رفع مشکلات ترافیکی حائز اهمیت و بسیار اثرگذار خواند و  برضرورت پیگیری مصوبات شورای ترافیک تا حصول نتیجه تاکید کرد.
توکلی کجانی با اذعان بر حجم زیاد تردد در نقاط مختلف شهر ملارد در ساعت های عصر گاهی افزود: می بایست پلیس راهور در این نقاط حضور فعال داشته و اقدامات ترافیکی را برای روان سازی در نقاط یاد شده انجام دهد.
وی با اشاره به ضرورت ساماندهی مشاغل مختلف در این شهرستان،اظهارداشت: شهرداری ملارد با کمک پلیس راهور و سایر اعضای این شورا نسبت به بررسی کارشناسی با بهره‌گیری از فرصت و ظرفیت بخش خصوصی ومطالعات لازم جهت راه‌اندازی مرکز خرید و فروش خودرو و شماره گذاری نماید.
احداث پارکیک خوردوهای سنگین، اجرای دقیق طرح پارکبان با در نظر گرفتن رضایت کسبه و شهروندان در خیابان امام خمینی (ره) سرآسیاب، تامین انشعابات و تجهیز ساختمان جدید تاسیس پلیس راه صفادشت به ملارد و جلوگیری از ورود و پارک ماشین آلات سنگین در داخل شهر از تاکیدات فرماندار ملارد در این جلسه بود.

 

 

منبع: ایسنا

 

مطالب مرتبط:

فرماندار ملارد : مشارکت بانوان در سطح جامعه نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی دارد

آغاز ایمن سازی و تامین روشنائی جاده چیتگر در محدوده شهرستان ملارد

 

خروج از نسخه موبایل