نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

۲ نرخی شدن بنزین در مجلس بررسی می‌شود

به گزارش خبرشهر، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در میان جمعی از مردم قیامدشت درباره تکریم مردم اظهار داشت: الگوی ما باید شهید مدرس باشد، این شهید والا مقام مشورت با مردم را بهتر از افراد اتو کشیده و شیک برای اداره مملکت می‌دانست.

وی درباره شرایط فعلی اقتصاد کشور بیان داشت: وضعیت خیلی خراب است و کف گیر خورده ته دیگ، همه باید تحمل کنند تا از شرایط فعلی عبور کنیم.

کواکبیان به موضوع گران شدن بنزین اشاره کرده و گفت: اگر قیمت بنزین ۶۰۰۰ تومان شود با وضعیت فعلی منطقه تعادل پیدا می‌کند اما مردم دچار مشکل می شوند، پیشنهاد ۲نرخی شدن بنزین در ماه های آتی در مجلس بررسی می شود.

وی درباره بودجه کشور عنوان کرد: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری بودجه به صورت ۲ ساله دیده می‌شود یعنی در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم و باید دست‌به‌دست هم دهیم تا وضعیت بهتری حاصل شود.

کواکبیان خاطرنشان کرد: پیشنهاد شده حقوق کارمندان ۲۰ درصد افزایش یابد که اگر دستگاه‌ها این موضوع را اجرایی کنند کلی مشکل پیدا خواهیم کرد، وضعیت بودجه ۹۸ یک بودجه انقباظی است لذا همه باید تحمل کنند.

در این نشست مصطفی کواکبیان، علیرضا محجوب و پروانه مافی نمایندگان تهران  با مردم شهر قیامدشت در مسجد سیدالشهدا (ع) به گفت‌و‌گو پرداختند.

 

منبع: فارس

 

مطالب مرتبط:

بنزین در بودجه ۹۸ گران نمی‌شود

افزایش ۵۴درصدی ظرفیت تولید بنزین کشور توسط قرارگاه/ ۴۱درصد به ظرفیت ریلی افزودیم

 

خروج از نسخه موبایل