نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فرماندار ملارد : مشارکت بانوان در سطح جامعه نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی دارد

به گزارش خبرشهر، فرماندار ملارد با تاکید بر اهمیت حضور گسترده زنان در پیشبرد اهداف جامعه خاطر نشان کرد : زنان در عرصه های اجتماعی نیز نقش محوری در کاهش آسیبهای اجتماعی دارند، پس اگر می خواهیم جامعه سالم داشته باشیم مادران سالم پرورش دهیم.
توکلی کجانی با اشاره به کارگیری بانوان در سمت های مهم و حساس در دولت تدبیر و امید اظهارداشت: حضور بانوان در عرصه های مدیریت از تأکیدات دولت جناب آقای دکتر روحانی می باشد که نشات گرفته از ابلاغ چشم انداز ۲۰ ساله مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در اداره امور کشور است.
وی یاد آور شد: امروز اگر در جمهوری اسلامی ایران یک زن بلوچ به عنوان سفیر انتخاب می شود یک علامت مثبت به جهان است، اینکه در برخی از کشورهای جهان فکر می کردند بانوان در ایران دیده نمی شوند می بینیم که بانوان در جلسات و عرصه های مختلف حاضر می شوند و نقش آفرینی می کنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد ضمن تأکید بر برگزاری کلاس های آموزشی و مشاوره برای بانوان گفت: با توجه به وجود برخی آسیب های اجتماعی که در مناطق مختلف این شهرستان دیده می شود لازم است در این باره با استفاده از نخبگان و رابطین امور بانوان و تشکیل اتاق فکر، برنامه ریزی و اعتبار لازم برای رفع آنها در نظر گرفته شود.
ایجاد و توسعه اشتغال خانگی برای توانمندسازی بانوان بی سرپرست، تقویت ورزش بانوان، برگزاری منظم جلسات مدیران با بانوان ادارات هر سه ماه یکبار از مواردی بود که توکلی کجانی بر آنها تأکید کرد.
گفتنی است این جلسه در راستای تعامل بیشتر روسای ادارات با حوزه بانوان برگزار گردید که نماینده بانوان ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی این شهرستان گزارشی از وضعیت بانوان در اداره مربوطه و برنامه های پیش بینی شده برای برگزاری جشن با شکوه چهل سالگی انقلاب اسلامی را بیان نمودند.




 



 



 



 



 

منبع: فرمانداری ملارد

 

مطالب مرتبط:

آغاز ایمن سازی و تامین روشنائی جاده چیتگر در محدوده شهرستان ملارد

تهیه بانک اطلاعاتی از نویسندگان شهرستان ملارد

خروج از نسخه موبایل