نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جلسه هم اندیشی مسئولین شهرداری با مدیران شرکت های دانش بنیان

به گزارش خبرشهر، جلسه هم اندیشی در خصوص سرمایه گذاری در شهر فردوسیه و ایجاد در آمد های پایدار با حضور ریاضی پور معاونت اداری مالی شهرداری، چهارلنگ مسئول حوزه سرمایه گذاری شهرداری ، معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد پرندو جمع از مدیران شرکت ها دانش بنیان برگزار شد.
دراین جلسه چهارلنگ مسئول حوزه سرمایه گذاری شهرداری فردوسیه با توجه به اهمیت برگزاری جلسات گفت : با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت سرمایه گذاری که فرمودند (امروز سرمایه گذاری کشور یک ضرورت است) و با توجه به سیاست های کلی دولت در خصوص مشارکت با بخش خصوصی و فعال نمودن بخش سرمایه گذاری در شهر، آن را بهترین راهکار برای ایجاد درآمدهای پایدار و تنها راه خارج شدن شهرداریها از بحران مالی دانست.
در ادامه معاونت اداری مالی خاطرنشان نیز افزود : مجموعه مدیریتی شهرداری و نظر مستقیم شهردار بر آن است تا با تقویت حوزه سرمایه گذاری و ایجاد بستر های مناسب برای مشارکت با سرمایه گذاران موجبات اجرای پروژه های شهری از طریق بخش خصوصی که باعث رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در شهر می شود را فراهم آورد.
شایان ذکر است در پایان این جلسه در رابطه با بستر های سرمایه گذاری در شهر فردوسیه بحث و تبادل نظر شد

 

 

 

 

منبع: شهرداری فردوسیه

 

مطالب مرتبط:

نبود زیرساخت های فرهنگی در شهر فردوسیه عاملی بر ضعف عملکرد در این حوزه نشد / مردم و مسئولین از اقدامات شهرداری در حوزه فرهنگی راضی هستند + گزارش تصویری

حریم از دست رفته شهر فردوسیه به موقعیت اولیه خود برمیگردد + گزارش ویدئویی

فرهنگسرای مناسبی در شهر فردوسیه احداث خواهد شد

خروج از نسخه موبایل