نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تهیه بانک اطلاعاتی از نویسندگان شهرستان ملارد

به گزارش خبرشهر، در پنجمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ملارد که صبح امروز به ریاست توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد و با حضور سایر اعضای این انجمن در محل بخشداری صفادشت برگزار گردید، مصوبات جلسه قبل و همچنین ساخت کتابخانه عمومی در روستاهای یوسف آباد قوام، امیرآباد توانبخشی و مسکن مهر این شهرستان مطرح و روند پیشرفت اقدامات در این باره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد در این جلسه با اشاره به ضرورت ایجاد پویائی در کتابخانه های سطح شهرها و روستاها، راه اندازی ایستگاههای مطالعه در ادارات و دستگاههای دولتی با هدف بالابردن سرانه مطالعه و آشنائی مردم با قوانین و حقوق خود را از اقداماتی دانست که فرهنگ کتاب و کتابخوانی را ارتقاء می بخشد.

وی افزود در همین راستا می توان از تجارب سایر استانها و شهرستان ها در انجام اقداماتی مانند احداث خانه فرهنگ و راه اندازی اتوبوس فرهنگی بهره جست. برنامه ریزی برای تاسیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان و راههای ایجاد درآمد برای کتابخانه ها بصورت مشارکتی بعنوان یک نهاد غیردولتی از مواردی بود که فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های شهرستان ملارد بر آنها تاکید نمود.

به گفته توکلی کجانی در بازدیدهائی که تاکنون از دو کتابخانه سطح شهرستان داشته فضای ساختاری قابل قبول بوده که به پویائی بیشتر نیاز داشته و باید برای جذب و افزایش کتابخوان برنامه ریزی شود

 

منبع: فرمانداری ملارد

 

مطالب مرتبط:

نخستین نشست اعضای شورای اطلاع رسانی شهرستان ملارد

نشست صمیمی فرماندار شهرستان ملارد با بیش از یکصد جوان این شهرستان

خروج از نسخه موبایل