نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نخستین نشست اعضای شورای اطلاع رسانی شهرستان ملارد

به گزارش خبرشهر، در ابتدای این جلسه که به ریاست توکلی کجانی فرماندار این شهرستان و با حضور جمعی از خبرنگاران، مسئولان روابط عمومی ادارات و فعالان رسانه ای برگزار شد، اساسنامه و آئین نامه ابلاغی از سوی اداره کل روابط عمومی استانداری تهران قرائت و اهداف، وظایف، ترکیب اعضاء و ضرورت تشکیل این شورا برای حاضرین تشریح و توضیح داده شد.
سپس هر کدام از حاضرین در خصوص راهکارها و پیشنهادات خود برای حضور موثر این شورا  در ایفای نقش موثر و همچنین  نقاط ضعف و قوت موجود در حوزه اطلاع رسانی در سطح شهرستان ملارد به بیان دیدگاههای خود پرداختند.
برگزاری نشست های خبری برای روسای ادارات، کلاس های آموزشی، تقویت روحیه مطالبه گری، پرهیز از انفعال و بهره مندی از نوآوری و ابتکار در حوزه اطلاع رسانی بخشی از این پیشنهادات بود.
در این نشست همچنین ضرورت پرکردن خلاء رسانه ای با استفاده از همه ظرفیت های اطلاع رسانی، توجه به رشد سواد رسانه ای دست اندرکاران و کمک گرفتن از مردم در قالب شهروند خبرنگار توسط تعدادی از حاضرین مطرح گردید.
توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد در جمع بندی این جلسه پرمخاطره بودن فعالیت در فضای اطلاع رسانی را یادآورشده و آن را یکی از محورهای توسعه در دنیای امروز خواند. وی بر حساسیت و تاثیرگذاری اطلاع رسانی و لزوم انسجام و موضع گیری شفاف تاکید نموده و تصریح کرد چنانچه اقدامات و فعالیت های صورت گرفته به مردم درست منتقل نشود موجبات نارضایتی آنها و باعث بروز بداخلاقی ها می گردد.
توکلی کجانی افزود رعایت اخلاق و اعتدال در کارها، حفظ بی طرفی، خودداری از تخریب و هماهنگی و همکاری همه متولیان اطلاع رسانی باید مدنظر باشد تا فعالیت ها و خدمات صورت گرفته در این شهرستان به خوبی به اطلاع مردم برسد.
تشکیل کمیته های زیرمجموعه، راه اندازی سایت اطلاع رسانی با محوریت این شورا و تلاش برای شناسائی و معرفی بیش از پیش شهرستان ملارد و توانمندیها و ظرفیت های آن با استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات در دسترس از نکاتی بود که فرماندار شهرستان ملارد آنها را خواستار شد.
منبع: فرمانداری ملارد

 

مطالب مرتبط:

خروج از نسخه موبایل