نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تیم ملی حداقل باید به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کند/ از لحاظ فردی جزو بهترین‌ها هستیم

به گزارش خبرشهر، با اشاره به وضعیت تیم ملی در آستانه جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا و ارزیابی‌اش درباره این تیم اظهار داشت: این تیم از لحاظ فردی یکی از بهترین تیم‌های ملی ماست که بعد از انقلاب دیده‌ایم. تعداد زیادی از بازیکنان در خارج از ایران بازی می‌کنند و مسئله مهم این است که ما تیم جوانی داریم، ولی اکثر بازیکنان باتجربه هستند و با بازی در تورنمنت‌های مهم آشنایی دارند، از طرفی ما تا مرحله نیمه‌نهایی هم با هیچ‌کدام از تیم‌های بزرگ بازی نمی‌کنیم و در آن سوی جدول یکی از تیم‌های بزرگ حذف خواهد شد. این شرایط هم طبیعتاً به‌سود ما خواهد شد.

وی درباره اینکه آیا توقع مردم و رسانه‌ها از تیم ملی برای قهرمان شدن، منطقی است یا خیر، تأکید کرد: همان‌طور که گفتم تیم ملی تا مرحله نیمه‌نهایی رنگ هیچ تیم بزرگی را نمی‌بیند، با این شرایط ما نباید در نیمه‌نهایی یک بازی سخت را ببریم و به فینال برسیم؟ به‌نظر من تیم ملی حداقل باید به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کند. ما در یکی از سه کمپ برتر دنیا اردو زدیم و مراحل آماده‌سازی تیم ملی هم خیلی خوب پیش رفت. در مورد بازی‌های دوستانه هم باید بگویم که خودمان دوست نداریم با تیم‌های قوی و بزرگ بازی کنیم.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که اصلی‌ترین رقیب ایران چه تیمی است، گفت: تیم‌هایی مثل کره جنوبی، ژاپن و  استرالیا رقیبان سنتی ایران هستند و چند تیم دیگر هم می‌توانند به موفقیت در این جام امیدوار باشند.

 

منبع: تسنیم

 

مطالب مرتبط:

کی‌روش: فینال جام ملت‌ها برای ما بازی با یمن است

اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره نحوه دریافت بلیت جام ملت‌های آسیا

خروج از نسخه موبایل