نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نیاز مبرم مردم غرب استان تهران به مترو

به گزارش خبرشهر، محمد محمودی شاهنشین صبح امروز در نشست گردهمایی اقوام غرب استان تهران در سالن آمفی‌تئاتر مجموعه باغ ملی شهرستان قدس اظهار داشت: میزبان اصلی مراسم جناب استاندار هستند و قدوم همه میهمانان را گرامی می‌دارم و لازم به ذکر است که نمایندگان شرف حضور بخشی از قوه عقلانیت مجلس هستند و حضورشان همیشه مفید است و در کنار سایر نمایندگان نقش مؤثری دارند.

وی افزود: در ابتدا شروع مجلس دهم به ۲۵ چالش در کشور اشاره شد و همه نمایندگان مأموریت دارند در این چالش‌ها تدبیر کنند که یکی از آن‌ها بحث حاشیه‌نشینی شهرهای اقماری تهران است.

نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد گفت: غرب استان تهران حدود ۱.۵ میلیون جمعیت دارد، ۱۰ شهر و ۱۰۳ روستا و در بعضی از نقاط به‌خصوص در شهرستان قدس ازنظر جمعیت در طول ۴۰ سال ۲۰ برابر شده است.

محمودی شاهنشین بیان داشت: کار پایدار، دسترسی به خدمات بهداشتی و دسترسی به امکانات آموزشی امید مردم این سه شهرستان است اما امروز با آثار مهاجرت مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در شهرستان ملارد با ۴۰۰ هزار نفر جمعیت حتی ۱ تخت بیمارستانی نداریم، ادامه داد: بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی ملارد پیشرفت بالای ۵۰ درصد دارد و امیدواریم توجه بیشتری به شهرستان‌های تهران شود.

نماینده مردم در مجلس خاطرنشان کرد: این مناطق نیاز مبرم به مترو و حمل‌ونقل عمومی دارد.

 

منبع: فارس

 

مطالب مرتبط:

لاریجانی: ایران در عین کثرت اقوام از وحدت پایدار برخوردار است

مراسم اقوام غرب تهران در شهرستان قدس آغاز شد + تصاویر

گردهمایی اقوام غرب تهران با سخنرانی لاریجانی در قدس برگزار می شود

 

خروج از نسخه موبایل