نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

محرومیت زیبنده شهرستان‌های حاشیه تهران نیست

به گزارش خبرشهر، حجت‌الاسلام رضا جوکار صبح امروز در نشست گردهمایی اقوام غرب استان تهران در سالن آمفی‌تئاتر مجموعه باغ ملی شهرستان قدس اظهار داشت: این نخستین سفر محسنی‌بندپی به عنوان استاندار تهران به قدس است و انشالله این حضور مایه برکت و دمیدن روح خدمت در این منطقه باشد.
وی بیان داشت: در دهه بصیرت که نماد حضور ولایت‌مدارانه مردم با بصیرت درصحنه است، باید این فرصت‌ها مغتنم شمرده شود و پیام این گردهمایی وحدت و انسجام برای پیشرفت ایران اسلامی است.
امام‌جمعه شهرستان قدس ادامه داد: پیام حضور مردم در سالروز ۹ دی، وحدت و انسجام و میثاق با رهبری است و مردم بعد از ۴۰ سال پای انقلاب هستند و باوجود تمامی مشکلات و نواقص، مردم به این بلوغ رسیده‌اند که حساب مشکلات را از اصل نظام جدا و همیشه از انقلاب دفاع کنند.
جوکار گفت: این مردم شایسته بهترین خدمات هستند و خدمات انقلاب را کسی منکر نیست و در ۴۰ سالگی انقلاب مسؤولین باید دستاوردهای انقلاب را تدوین و ارائه کنند.
وی تصریح کرد: مطالبه مردم افزایش تعداد نماینده در این حوزه است و محرومیت زیبنده شهرستان‌های حاشیه تهران نیست و در توزیع بودجه باید نگاه ویژه‌ای به این سه شهرستان شود.
امام‌جمعه شهرستان قدس با بیان اینکه در فضای آموزشی مشکل جدی داریم، خاطرنشان کرد: جمعیت ۴۰۰ هزار نفری در گستره کم جغرافیایی قدس حضور دارند و تقاضا دارم در بحث امنیت و ترافیک به این سه شهرستان نگاه ویژه‌ای شود.
وی یادآور شد: شهرقدس قطب صنعت تولید قطعات خودرو کشور است و کارخانه‌ها با تمام مشکلات در حال انجام کار هستند و مطالبات زیادی از خودروسازان بزرگ طلب دارند.

 

منبع: فارس

 

مطالب مرتبط:

لاریجانی: ایران در عین کثرت اقوام از وحدت پایدار برخوردار است

مراسم اقوام غرب تهران در شهرستان قدس آغاز شد + تصاویر

گردهمایی اقوام غرب تهران با سخنرانی لاریجانی در قدس برگزار می شود

خروج از نسخه موبایل