نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مردم در 9 دی جهادگونه طومار فتنه‌گران را پیچیدند

به گزارش خبرشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی امام جمعه شهریار در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته شهریار با اشاره به فوت آیت‌الله هاشمی شاهرودی اظهار داشت: در این روزها یکی از یاران رهبری از دنیا رفتند این عالم بزرگوار در طول ۷۰ سال عمر خود هیچ‌گاه اخلاق اسلامی را زیر پا نگذاشت و در چهل سال انقلاب اسلامی همیشه اخلاق‌مدار و مردم‌دار بود.

وی با اشاره به سالگرد زلزله بم بیان کرد: زلزله بم که در سال ۸۲ رخ داد حادثه غمباری بود که نزدیک به ۴۰هزار نفر از هموطنان خود را از دست دادیم، مناسبت دیگر فرا رسیدن حماسه ۹ دی است این حماسه آبی بر آتش فتنه در سال ۸۸ بود دشمنان هر راهی رفتند تا نظام، شهدا، قرآن، اسلام و انقلاب را از ما بگیرند اما مردم همیشه هوشیار بوده و جان بر کف به خیابان‌ها آمدند و طومار فتنه‌گران را در هم پیچیدند.

امام جمعه شهریار افزود: اگر امروز سران فتنه آزادانه می‌چرخند به واسطه رفعت اسلامی است که رهبری در مقابل کج‌روی‌های آنها ایستاد و در سخنرانی که در خرداد آن سال داشتند به وضوح عنوان کردند که زیر بار بدعت خلاف قانون نخواهم رفت.

سالمی با اشاره به بصیرت و آگاهی مردم گفت: مردم بیدارند و همیشه در صحنه حضور دارند و امسال نیز با حضور جهادگونه خود در مناسبت ۹ دی دشمن را ناامید می‌کنند و نشان می‌دهند که ملت ایران بار دیگر مشت محکمی به دهان دشمنان نظام می‌کوبد.

 

منبع: تسنیم

 

مطالب مرتبط:

استاندار جدید تهران در مسیر خدمت به مردم حرکت کند

آقای رئیس‌جمهور یک بار از مردم معذرت بخواهید و آن‌قدر کشور را گل و بلبل نشان ندهید

خروج از نسخه موبایل