نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

ورزشگاه شهدای شهر قدس، ورزشگاه خانگی باشگاه فوتبال سایپا می شود

به گزارش خبرشهر، علی دایی، مربی تیم فوتبال سایپا با حضور در شهرداری شهر قدس با مختاری و تعدادی از اعضای شورای اسلامی دیدار کرد و با یکدیگر به گفتگوی صمیمانه ای در خصوص اختصاص ورزشگاه شهدای شهر قدس برای برگزاری بازی های خانگی و آسیایی این تیم فوتبال پرداختند.
مسعود مختاری ضمن خوش آمد گویی به این چهره سرشناس فوتبال کشورمان و ضمن تجلیل از تلاش های وی در فعالیت های ورزشی و اجتماعی، نسبت به هر گونه همکاری با وی اعلام آمادگی نمود و ابراز امیدواری کرد که همکاری خوبی بین مجموعه مدیریت شهری شهر قدس و مسئولان تیم سایپا آغاز گردد و تداوم یابد.
بنا بر این گزارش، علی دایی در این دیدار ضمن تمجید از زیرساخت و شیوه نگهداری مناسب ورزشگاه شهدای شهر قدس، گفت: با توجه به اینکه تیم فوتبال سایپا در مسابقات جام باشگاه های آسیا حضور دارد، نیازمند ورزشگاهی است که استاندارد های لازم را برای دریافت تاییدیه کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC را داشته باشد.
وی افزود: در بازدیدی که از ورزشگاه ۲۵ هزار نفری شهدای شهر قدس انجام پذیرفت، وضعیت عمومی ورزشگاه دارای استانداردهای کافی بوده و در صورت اعمال برخی اصلاحات جزیی می تواند این امتیاز را کسب نماید و به ورزشگاه خانگی تیم فوتبال سایپا در جام باشگاه های آسیا تبدیل گردد.
وی در ادامه بیان داشت: رختکن های جداگانه تیم ها و تیم داوران، شماره گذاری صندلی های جایگاه تماشاگران، تقویت برخی امکانات مانند نور و اختصاص فضا برای کنفرانس مطبوعاتی از جمله مواردی است که نیازمند رسیدگی می باشد تا بتوانیم تاییدیه بازی های آسیا را دریافت نموده و شهر قدس میزبان بازی های آسیایی تیم فوتبال سایپا شود.
مربی تیم سایپا در ادامه تصریح کرد: در صورتیکه شرایط مهیا گردد و مجوزهای لازم برای برگزاری بازی های آسیایی سایپا فراهم شود، این تیم آمادگی برگزاری بازی های خود در لیگ برتر ایران را نیز، در این ورزشگاه خواهد داشت و ورزشگاه شهدای شهر قدس به خانه تیم سایپا تبدیل می شود.
گفتنی است، پیش از این باشگاه فوتبال پیکان قزوین بازی های خانگی خود را در این ورزشگاه برگزار می کرده است.

 



 

 



 

 



 

منبع: شهرداری قدس

 

مطالب مرتبط:

آمادگی کامل ورزشگاه شهدای شهر قدس برای میزبانی از بازی پیکان و استقلال تهران

ورزشگاه شهدای شهرقدس میزبان مسابقات فوتبال جام شهدای کشور شد

خروج از نسخه موبایل