نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جمع آوری نخاله ها و پسماندهای ساختمانی از سطح شهر شهریار

به گزارش خبرشهر، حیدریان رئیس سازمان مدیریت پسماند با اعلام این خبر گفت : زیبا سازی چهره و منظر شهری و جلوگیری از تخلیه نخاله های ساختمانی در حاشیه جاده ها مورد تاکید مهندس درخشان نسب شهردار شهریار در جلسات مختلف مدیریت شهری است .از این روطرح جمع آوری نخاله ها و کاشت نهال دراین مسیرها به طور جدی در دستور کار مدیریت پسماند قرار دارد.
وی گفت : تخلیه غیرمجار نخاله های ساختمانی سلامت وامنیت شهروندان را تهدید کرده ومشکلاتی برای ایمنی وسایل نقلیه و محیط زیست ایجاد می کند . متاسفانه برخی از افراد بدون توجه به قانون پسماند و بدون در نظر گرفتن فرهنگ عمومی مبادرت به تخلیه زباله های ساختمانی در کنارجاده ها و معابر اصلی کرده و چهره و منظر شهر را هم نازیبا می کنند که با هماهنگی پلیس راهور با متخلفین برخورد جدی می شود.

ایشان افزود :سازمان پسماند شهرداری در روزهای گذشته مبادرت به جمع آوری نخاله های ساختمانی از حاشیه جاده ها و معابر اصلی (بلوار شهید اسرافیل شیخی،جاده چیتگر،بلوار شهدای اندیشه،رمپ های تقاطع شهید صیاد شیرازی وجاده محمدآباد)نموده و پس از خاکریزی و تسطیح ، زمینه را برای کاشت نهال در این مسیرها از طریق سازمان سیما ،منظر وفضای سبز شهری فراهم کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: شهرداری شهریار

 

مطالب مرتبط:

طرح جهادی جمع آوری نخاله از مظهر سیمای شهری + فیلم

نخاله برداری ،خاکریزی وکاشت نهال در حاشیه بلوار شهید سبز آبادی

خروج از نسخه موبایل