نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برنامه های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قدس در دهه بصیرت اعلام شد

به گزارش خبرشهر، رضا حیدری در بیان ضرورت بزرگداشت دهه بصیرت، اظهار داشت: حماسه نهم دی ماه با حضور مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب به حساب می آید که این روز را همواره به عنوان روز «بصیرت» و نماد عزّت، استقلال مردمی در اذهان تداعی می کند.
وی ادامه داد: در همین راستا با هدف فرهنگ سازی و زنده نگه داشتن مفاهیم ارزشی و انتقال آن به نسل های آینده هر ساله در دهه بصیرت مراسم و برنامه هایی توسط این سازمان تدارک دیده می شود تا بتوان به واسطه این برنامه ها هدف و رسالت این دهه را تبیین کرد.
مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قدس تصریح کرد: این سازمان امسال نیز با برنامه ریزی های صورت گرفته اقدامات متعددی را در دستور کار قرار داده است که برگزاری مسابقات و فضاسازی شهری با نصب بنرها و پوسترها، برگزاری همایش و محفل انس با قرآن کریم از جمله برنامه های پیش بینی شده این سازمان در دهه بصیرت سال جاری است.
حیدری افزود: همچنین برگزاری مراسم شهرستانی ۹ دی در مسجد جامع، محفل انس با قرآن کریم در مسجد جامع در ۱۳ دی ماه، همایش بیداری اسلامی در مراکز فرهنگی، برگزاری مسابقاتی نظیر مسابقه کتابخوانی بصیرت با مروری بر بیانات حضرت آیت الله خامنه ای( مد ظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره حماسه ۹ دی و گزارش حوادث ۸ ماه فتنه ی ۸۸، مسابقه نقاشی با موضوع ۹ دی در مراکز فرهنگی، برگزاری مسابقه روزنامه دیواری با موضوع مرتبط در مراکز فرهنگی از جمله اقدامات این سازمان در این دهه است.
وی خاطر نشان کرد: از دیگر اقدامات پیش بینی شده برای دهه بصیرت فضاسازی شهری با ۱۵۰ متر مربع بنر، نصب پوستر در مراکز فرهنگی سطح شهر، توزیع بروشور بصیرت در مراکز فرهنگی به تعداد ۱۰۰۰ نسخه، پخش تیزرهای مرتبط در تلویزیون های شهری، ارسال پیامکهای انبوه مرتبط با موضوع می باشد.
مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قدس، در خاتمه بیان داشت: این سازمان علاوه بر برنامه های دهه بصیرت، برنامه های بسیاری را در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران پیش بینی کرده است که در حوزه های متعدد برای گروه های اجتماعی مختلف در  محلات، مدارس و خانه های فرهنگ برگزار خواهد شد.

 

منبع: فرمانداری قدس

 

مطالب مرتبط:

آیین بزرگداشت شهدا در دانشگاه شهرقدس

شورای اسلامی و شهرداری قدس مورد تقدیر مرکز اورژانس تهران قرار گرفتند

خروج از نسخه موبایل