نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مهمان ویژه هشتاد و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران

به گزارش خبرشهر، هشتاد و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور سید محمدرضا موالی زاده دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، شکراله حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران، ولی الله شجاع پوریان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و با دبیری احد جاودانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، فرنیاپور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهریار و سایر اعضای شورا برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین سالمی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهریار و علی پناه رئیس اداره ودبیر شورا نیز دراین نشست به ارائه گزارشی از فعالیتها وجلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان شهریار را جهت حاضرین درجلسه بیان داشتند .
این جلسه با هدف استماع گزارش عملکرد شورای فرهنگ عمومی شهرستان شهریار و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد.
گفتنی است: رئیس شورای فرهنگ عمومی استان، ارائه گزارش فعالیت شوراهای فرهنگ عمومی شهرستان ها و ارائه دستاوردها و بیان نقاط ضعف، قوت و پیشنهادات را راهگشای تصمیم گیری های شورای فرهنگ عمومی دانست.
امام جمعه موقت تهران ضمن ابراز خرسندی از برگزاری برنامه های فاخر فرهنگی و هنری بیان داشت: قدم نهادن در مسیر انجام فعالیتهای فرهنگی و هنری بسیار دشوار است.
حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد در خصوص آسیب های فرهنگی و هنری در سطح استان گفت: آسیب های فرهنگی و هنری در جایگاه خود جای بسی تامل و چاره اندیشی دارد لکن دستاوردهای ارزشمند فرهنگی و هنری در طی چهل سال قدمت انقلاب اسلامی را نمی بایست نادیده گرفت.
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور نیز با بیان احیاء فعالیت های جوانان در مساجد گفت: برنامه جامع ارتقاء کارکرد مساجد در شورای فرهنگ عمومی کشور در حال بررسی است که پس از طی مراحل  و احصاء نقاط ضعف و قوت و تقسیم کار نهایی و تصویب ابلاغ خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمین سالمی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شهریار از همکاری و هماهنگی فرماندار و مدیران ادارات شهرستان شهریار در انجام برنامه های فرهنگی و هنری گفت و افزود: حضور مستمر فرماندار و مدیران ادارات در شورای فرهنگ عمومی و پیگیری های مجدانه و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار منجر به همدلی و پیشرفت بسزای  شورای فرهنگ عمومی در شهرستان گردیده است.
امام جمعه شهرستان شهریار حضور اساتید حوزه و دانشگاه را در شورای فرهنگ عمومی از نقاط قوت این شورا دانست و گفت: از جمله اقدامات این شورا تشکیل کارگروه های زیر مجموعه شورای فرهنگ عمومی، ساماندهی ایستگاه های صلواتی در ایام محرم و صفر، همکاری های حوزه علمیه، دادگستری و آموزش و پرورش شهرستان در جهت کنترل رشد طلاق و پاسخگویی شبهات دینی و اجتماعی بوده است.

 

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار

 

مطالب مرتبط:

اجرای زنده گروه موسیقی به خوانندگی فرزاد فرزین در شهریار

 

خروج از نسخه موبایل