نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

لزوم برخورد با کارمندان متخلف/دور شدن مسئولین از مردم آفت است

به گزارش خبرشهر، علی‌اصغر ناصربخت در چهارمین نشست از سلسله جلسات دیدار مردمی مسئولین با شهروندان در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرقدس اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی توانسته است به بهترین وجه از دسیسه‌ها و توطئه‌هایی که هر از چندگاهی علیه انقلاب صورت گرفته بیرون بیاید و امروز نظام و انقلاب ما بیمه باشد.
وی افزود: امروز آنچه این نظام و انقلاب را تهدید می‌کند اقدامات خصمانه دشمن، تجاوزهای نظامی و تحریم‌های اقتصادی نیست زیرا ملت ایران در مقاطع مختلف توانایی خود را در مقابله با دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن نشان داده است و همچنین مردم صبر، آرامش و بزرگواری خودشان را کاملاً به اثبات رساندند و معتقدیم آنچه امروز می‌تواند برای نظام و انقلاب ما به‌عنوان یک آفت مطرح باشد دور شدن مسئولین از مردم است.
فرماندار قدس خاطرنشان کرد: آفت این است که مردم حس کنند خدمتگزاران آن‌ها احساس برتری نسبت به مردم دارند و دسترسی به آن‌ها برای پاسخگویی ممکن نیست اما نباید مسئولی به‌جای خدمتگزاری، نارضایتی و ناخوشنودی در مردم ایجاد کند.
وی بیان داشت: احساس ما این است که همه اقوام امروز به‌عنوان مجموعه‌ای منسجم در ایران اسلامی شکل گرفتند و در کنار هم در حال زندگی و همه بر این امر واقف هستند و امیدوار هستیم که بتوانیم این یکپارچگی و اتحاد را در میان مردم این شهرستان از میان اقوام، باورها و اعتقادات مختلف داشته باشیم و همه در جهت حرکت روبه‌جلو و پیشرفت گام برداریم.
ناصربخت ادامه داد: در ادارات همواره میگوییم که اگر شخصی به کارمند دولت در حین انجام‌وظیفه اهانتی کند مجازات خواهد شد ولی ما معتقدیم که پشت سر هر کارمند اداره باید نوشته شود که اگر کارمندی حقوقی را از مردم ضایع کرد این تعدی حقوق از ناحیه آن کارمند مستوجب برخورد و اقدام عاجل خواهد بود.
فرماندار قدس خاطرنشان کرد: در بین مسئولین شهرستان ارتباط گرم، صمیمی و دوستانه‌ای وجود دارد و همه مسئولین خدمتگزار مردم هستند و همه معتقد هستیم که نفس وجودی مسئولین ارائه خدمت به مردم است و نفس این جلسات نیز این‌ بوده که مسئولین مسائل مردم را مشاهده و نسبت به آن دقت و توجه داشته باشند و در جهت رفع آن برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

 

منبع: فارس

 

مطالب مرتبط:

در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از چهل پژوهشگر برتر قدس تجلیل می شود

با تلاش اعضای شورای اسلامی و شهردار قدس حریم شهرستان قدس تحت نظر شهرداری قرار گرفت

خروج از نسخه موبایل