نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

۲۵ ورزشکار نوجوان اسلامشهری به اردوی استعدادهای برتر ورزش کشور دعوت شدند

به گزارش خبرشهر، قدیر آرمیان با اشاره به برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور اظهار داشت: رقابت‌های استعدادهای برتر ورزشی کشور مسابقاتی است که از سوی وزارت ورزش و جوانان با هدف شناسایی نخبه‌های ورزشی کشور در رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال در تمام رشته‌های ورزشی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: فدراسیون مربوط به هر رشته ورزشی با نظارت مستقیم وزارت ورزش و جوانان، مسابقات انتخابی استعدادهای برتر را در دو گروه بانوان و پسران در هر استان برگزار و نخبه‌های استانی به مسابقات استعدادهای برتر ورزشی کشور معرفی و در آنجا به رقابت می‌پردازند.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه این مسابقات فارغ از مسابقات قهرمانی کشوری است افزود: ورزشکاران و نخبگانی که در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور حائز رتبه شده‌اند از حمایت‌های مالی، تحصیلی و ورزشی برخوردار می‌شوند تا برای المپیک ۲۰۲۰ جوانان آماده شوند.

 آرمیان با اشاره به رشته‌هایی که دانش‌آموزان اسلامشهری در آن حائز رتبه شدند عنوان کرد: نخبگان نوجوان ورزشی اسلامشهر در رشته‌های والیبال، بدمینتون، فوتبال، ووشو ،کاراته، تنیس روی میز و رشته کبدی با دیگر ورزشکاران در دو گروه بانوان و پسران به رقابت پرداخته و نفرات برتر در قالب تیم تهران و توابع در استعداد‌های برتر ورزشی کشور بازی می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان ‌کرد: المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور با مشارکت ۳۷  فدراسیون ملی در قالب ۷۸ رشته ورزشی، ۴۶ رشته آقایان و ۳۲ رشته بانوان در سراسر کشور برگزار و از مجموع ۲۰۰ ورزشکار از شهرستان اسلامشهر حاضر در این المپیاد، در نهایت ۱۲ بانوی ورزشکار نوجوان و ۱۳ پسر ورزشکار نوجوان انتخاب و به اردوی استعدادهای برتر ورزشی کشور دعوت شدند.

 

منبع: تسنیم

 

خروج از نسخه موبایل