نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تجلیل از ۴۰ پژوهشگر برترآموزش و پرورش شهرستان ملارد

به گزارش خبرشهر، حسین توکلی کجانی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ملارد، با اشاره به راه اندازی پژوهشکده های مختلف در کشور اذعان داشت: جایگاه پژوهش بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با راه اندازی پژوهشکده ها و مراکز پژوهشی کشور ارتقا چشم گیری داشته است. فرماندار ملارد اظهارداشت: پیشرفت کشور در حوزه پژوهشی می بایست با فراهم کردن فضای سالم، امن و آزاد برای پژوهشگران باشد.
نماینده عالی دولت شهرستان ملارد با اشاره به اینگه نگاه پژوهشی در کشور در چهار دهه اخیر تغییر کرده است افزود: پژوهش های همه جانبه در حوزه های مختلف از جمله صنعت، آموزش و انرژی صورت گرفته که از جمله مهمترین آنها دستاوردهای هسته ای و دانش بنیان است.
توکلی کجانی به ایجاد فضای آزاد و سالم در حوزه پژوهش اظهارداشت : ایجاد فضایی آزاد و سالم و تامین منابع مالی در حوزه پژوهش و تحقیق از اهمیت به سزایی برخوردار است.
همچنین محمد محمودی شاهنشین، نماینده مردم شهرستان های شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی در این همایش به اهمیت پژوهش در رونق جامعه اشاره کرد و تصریح کرد: معلمان که در مسیر علم آموزی و علم اندوزی گام بر می دارند اصلی ترین سرمشق برای تشویق جوانان و نوجوان به امر پژوهش هستند.
در ادامه همایش طیب رضایی فر مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، پژوهش را یکی از شاخص های اساسی توسعه خواند و افزود: توسعه پایدار در کشورها وابسته به پژوهش و تحقیق است.
وی به کسب درآمد های کلان در کشورهای مختلف از طریق تولید علم اشاره کرد و گفت: برای اجرای پژوهش موفق و تولید علم باید آموزش و پرورش را مورد توجه ویژه قرار داد.
در این همایش که جمعی از مسئولین شهرستان ملارد، مدیران و رابطین پژوهش مدارس حضور داشتند دو طرح پژوهشی توسط فرهنگیان ارائه گردید.

 

منبع: فرمانداری ملارد

 

مطالب مرتبط:

۲۶۰ کلاس درس سهم ملارد تا پایان برنامه ششم توسعه است

 

خروج از نسخه موبایل