نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از چهل پژوهشگر برتر قدس تجلیل می شود

به گزارش خبرشهر،  ابوطالب آذربرا در جلسه کمیسیون اجتماعی و امور ایثارگران ضمن تبریک هفته پژوهش گفت: در راستای برگزاری همایش تجلیل از نخبگان طی فراخوانی در سطح شهر و جمع آوری آثار در دبیرخانه از بین ده ها اثر  ۱۸ مقاله علمی برگزیده شد.

وی افزود : به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این همایش  از ۴۰ پژوهشگر تجلیل خواهد شد که ۲۲ نفر دیگر در زمینه های آموزشی ، قرآنی ، هنری می باشند.

آذربرا اظهار داشت: این مراسم روز شنبه یکم دی ماه در سالن  اجتماعات باقرالعلوم (ع) برگزار خواهد شد.

نایب رییس شورای اسلامی شهرقدس ادامه داد: با توجه به اینکه زمان تدوین بودجه عمرانی، خدماتی و اداری سال ۹۸شهرداری شهر قدس آغاز شده از کلیه کارشناسان و صاحب نظران در این شهر دعوت می‌کنیم چنانچه طرح، پیشنهاد و نقطه نظرات خاصی در ارتباط با عمران ، شهرسازی ، فرهنگی و اجتماعی و غیره مد نظر دارند مراتب را جهت لحاظ در بودجه سال جاری شهرداری شورای اسلامی شهر قدس منعکس کنند.

وی عنوان کرد: استفاده از نقطه نظرات شهروندان، کارشناسان و نخبگان شهری می‌تواند به شورای اسلامی شهر و شهرداری در راستای اجرای اهداف توسعه شهری در بخش‌های عمرانی، خدماتی ، فرهنگی و اجتماعی  کمک شایانی کند و نتایج مطلوبی را در بر داشته باشد.

آذربرا ادامه داد: با این طرح شهروندان را در تصمیم‌گیری و مشارکت در آبادانی شهر خودشان سهیم می کنیم و از هرگونه پیشنهادهایی که قابلیت اجرایی با در نظر داشتن وضعیت درآمدی شهرداری و بودجه‌های تخصیص یافته داشته باشند استقبال خواهیم کرد.

 

منبع: شهرداری قدس

 

مطالب مرتبط:

نشست مشترک کارگروه های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان شهریار برگزار شد

اولین جلسه کارگروه رسانه ای ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد

خروج از نسخه موبایل