نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بازدید رئیس دانشگاه از پروژه بیمارستان 313 تختخوابی امام خمینی(ره) شهرستان شهریار و امضاء تفاهم نامه تکمیل بیمارستان

به گزارش خبرشهر، این برنامه با حضور دکتر مبارکی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران ، میراسماعیل، مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه ، ناصح، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهریار و همچمنین طاهری فرماندار شهرستان شهریار و رئیس و جمعی از اعضای هیأت امناء ساخت بیمارستان و مهندس مشاور پروژه برگزار شد.

رئیس دانشگاه ضمن تشکر از اقدامات موثر هیات امنای ساخت بیمارستان و مسئولین شهرستان بر ضرورت تکمیل و راه اندازی این پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن تأکید نمودند.

ناصری پور تصریح نمودند تکمیل پروژه بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار و بیمارستان فیروزآبادی تهران ۲  اولویت اصلی دانشگاه علوم پزشکی ایران می باشد.

در این جلسه تفاهم نامه ساخت بیمارستان مابین دانشگاه ، پیمانکار و مشاور پروژه به امضاء رسید و مقرر گردید با تلاش و همکاری فرماندار، مسئولین شهرستان و موسسه خیریه سلامت کوثر شهریار و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران و مساعدت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تأمین منابع مالی مورد نیاز، پروژه بیمارستان تا پایان نیمه اول سال ۱۳۹۸ تکمیل و به بهره برداری برسد.

در پایان این جلسه رئیس دانشگاه و حاضرین در جلسه  با حضور در محل اجرای پروژه، روند اجرایی و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه را مورد بازدید قرار  دادند.

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

به نتیجه رسیدن پروژه ساخت بیمارستان امام خمینی(ره) تا پایان سال ۱۳۹۷

مانعی در سرعت گرفتن عملیات عمرانی بیمارستان امام خمینی (ره) وجود ندارد + فیلم

خروج از نسخه موبایل