نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری نشست هم اندیشی روحانیون غرب استان تهران با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران

به گزارش خبرشهر،نشست هم اندیشی روحانیون غرب استان تهران باهمکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار و باحضورحجت الاسلام سالمی امام جمعه شهریار، ائمه جمعه بخشهای اندیشه، باغستان و وحیدیه، ائمه جماعات، طاهری فرماندار شهرستان شهریار، جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و علی پناه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار درمهدیه حوزه علمیه امام جعفرصادق (ع) برگزارشد.

بنا بر این گزارش، دراین نشست حجت الاسلام مراد زاده در خصوص فرقه ضاله بهائیت و تاریخچه تشکیل آن مطالبی را بیان داشت .

حجت الاسلام مروج امام جمعه شهراندیشه نیز درسخنانی به نقش روحانیت در رفع مشکلات مردم و در بین مردم بودن و همراهی و توجه نمودن به مردم را عامل محبوبییت، مقبولیت وموفقیت بیان داشت.

حجت الاسلام سالمی امام جمعه شهریار ضمن عرض خیر مقدم به طاهری  فرماندار و جاودانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران نیز به تشریح اهداف این نشست پرداخت.

جاودانی مهمان این نشست ضمن اظهار خرسندی از حضور درجمع روحانیون به ماموریتهای ورارت فرهنگ وارشادااسلامی در چهار بخش فرهنگ ، هنر، رسانه و دین توضیخات مبسوطی را جهت حاضرین بیان نمود.

مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان تهران درادامه به وجود ۲۳  هزار کانون فرهنگی وهنری امور مساجد که درقالب هنر در حوزه مساجد اشاره نموده و تلاش همکاران وزارت ارشاد وتاکید وزیر بمنظور رشد در ۴ محور به ویژه در حوزه آموزه های دینی ، قرآنی و نشر آموزه های دینی را در راستای وظایف ذاتی برشمردند .

دربخش پایانی نشست هم اندیشی جاودانی به سوالات روحانیون حاضر درحوزه های مختلف پاسخ داد .

 

 

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار

 

 

مطالب مرتبط:

برگزاری نمایشگاه گروهی عکاسی هنرجویان آموزشگاه کاندید شهرستان شهریار

اجرای زنده هنرجویان آموزشگاه موسیقی رامشگران شهریار

خروج از نسخه موبایل