نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فرمانداران استان تهران از ظرفیت جوانان در برنامه‌ریزی‌های شهرستان استفاده کنند

به گزارش خبرشهر، نشست شکرالله حسن بیگی در نشست با نمایندگان جوانان و نخبگان شهرستان ورامین با اشاره به لزوم توجه به جایگاه و ظرفیت‌های نسل جوان به عنوان نیروهای مولد و خلاق در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: دیدگاه ما به موضوع جوانان نگاهی زینتی و شعاری نیست و  بر استفاده از ظرفیت جوانان تأکید داریم.

وی عنوان کرد: جوان‌گرایی نباید به عنوان شعار و ابزار نمایشی باشد بلکه به شکل عملیاتی و در حوزه‌های اجرایی باید بتوانیم شاهد حضور کنشگر و موثر جوانان در پست‌های مدیریتی و راهبردی باشیم.

سرپرست استانداری تهران با اشاره به لزوم بهره‌گیری از جوانان و نخبگان در همه سطوح افزود: عموم فرمانداران شهرستان‌های استان تهران نیز از جامعه جوانان هستند ضمن اینکه در راستای اهتمام به جایگاه جوانان تأکید بر این است که جلسات فرمانداران با جوانان و مشاوران جوان به شکل مداوم برگزار شده و خروجی این جلسات منعکس شود.

حسن بیگی در پایان خاطرنشان کرد: اتاق فرمانداران باید به روی جوانان گشوده باشد و امیدواریم شاهد ارتباط مستمر و موثر مسئولان شهرستان‌ها با جوانان باشیم به علاوه با محوریت اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری جلسات منظمی با حضور نمایندگان جوانان شهرستان‌های استان جهت تحقق انسجام و هماهنگی هر چه بیشتر میان مطالبات جوانان و اقدامات راهبردی در سطح استانی برگزار می‌شود.

 

منبع: تسنیم

 

مطالب مرتبط:

۳ گزینه احتمالی برای استانداری تهران + اسامی

ادای احترام سرپرست استانداری تهران به مقام والای شهدای شهرستان ملارد

سرپرست استانداری تهران امروز به شهرستان ملارد سفر می کند

خروج از نسخه موبایل