نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

آقای رئیس‌جمهور یک بار از مردم معذرت بخواهید و آن‌قدر کشور را گل و بلبل نشان ندهید

به گزارش خبرشهر،  حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی امام جمعه شهریار در خطبه اول نماز عبادی سیاسی این هفته شهریار با اشاره به لزوم ارتقا روحیه اجتماعی در بین جوانان اظهار داشت: روراستی، دوری از افراد دروغ‌گو و خیانتکار، گره‌گشایی از مشکلات دیگران و بی‌منت کمک کردن به دیگران از جمله ویژگی‌هایی است که روحیه اجتماعی افراد به ویژه جوانان را تقویت می‌کند.
وی در ادامه با اشاره به اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان گفت: متأسفانه برخی به دنبال استثنا قرار دادن خود هستند و این بسیار ناپسند است که تنها در برخی موارد به دنبال اجرای حکم حکومتی هستیم و از مقام معظم رهبری می‌خواهند که مایه بگذارند و معلوم نیست چرا وقتی چنین اقدام خوبی از سوی نمایندگان مجلس صورت می‌گیرد این‌گونه می‌خواهند از زیر بار آن خارج شوند.
امام جمعه شهریار سپس با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به اجلاس سراسری نماز بیان کرد: حضور قلب در نماز یکی از مهم‌ترین اصول نماز است که باید در همه حال وجود داشته باشد چرا که نماز خود امر به معروف و نهی از منکر است و اگر دقیق انجام شود تأثیرات بسزایی در زندگی فردی و اجتماعی دارد.
سالمی ادامه داد: توجه به بُعد فرهنگی نماز در مراکز فرهنگی، اجتماعی و آموزشی حائز اهمیت بسیار است و وزارت آموزش و پرورش باید تصمیم جدی در این زمینه بگیرد که با این حرکت از سوی آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها می‌توان راه‌حل‌های اساسی در مباحث تربیتی، معرفتی و فرهنگی ارائه کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اظهارات دشمن در غیرواقعی خواندن امکانات و تجهیزات موشکی ایران تصریح کرد: به دشمنان اعلام می‌کنیم نه در حوزه دفاعی و موشکی عقب‌نشینی می‌کنیم و نه اینکه از کشوری برای آزمایش و پیشرفت موشکی کشور خود اجازه می‌گیریم چرا در اسلام و قرآن نیز بر تقویت توان دفاعی کشورها تأیید شده است.
امام جمعه شهریار افزود: امروز دشمن بی‌‌رحمانه در حال کشتاری وسیع در یمن است و دنیا و رسانه‌های آن توجهی به مردم غیرنظامی و کشتار زنان و کودکان آن ندارند، اما همان‌طور که وعده الهی است امروز دشمنان خود با مشکلات بسیاری درگیر شده‌اند و خفت بن‌سلمان در دیدار با گروه ۲۰ آبرویش را در دنیا برد.
سالمی با بیان اینکه صبر، وحدت و مقاومت ضامن پیروزی مسلمانان در جهان است بیان کرد: وحدت میان مسلمانان سبب می‌شود که حتی دشمنان نتوانند ذره‌ای از افکار خود را پیش ببرند و امروز انقلاب اسلامی که بر اساس وحدت و اسلام شکل گرفته به دنیا صادر شده است و سبب اضمحلال آمریکا و ابرقدرت‌هایی پوشالی شده است.
وی سپس افزود: مردم در همه حال ایستاده‌اند و پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب اسلامی بوده و هستند اما از مسئولان انتظار داریم که با مردم روراست باشند، آقای رئیس‌جمهور یک بار از مردم معذرت بخواهید و آن‌قدر کشور را گل و بلبل نشان ندهید، قوه‌قضائیه و مجلس هم باید با مردم روراست باشند، مردم هیچ‌گاه کم نگذاشته و طاقت آورده‌اند و پای انقلاب ایستاده‌اند و امیدواریم مسئولان نیز پای مردم و انقلاب محکم و استوار بایستند.

 

 

منبع: تسنیم

 

 

مطالب مرتبط:

نمایندگان مجلس در ایفای نقش حساس خود کارآمدتر باشند

جوانان ایرانی با تفکر بسیجی هر کدام ارتشی بزرگ هستند

خروج از نسخه موبایل