نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

۱۰ دانش‌آموز اسلامشهری به اردوی تیم ملی فوتسال راه یافتند

به گزارش خبرشهر، سید علی‌اکبر اسحاقی با اعلام این خبر اظهار داشت: ۱۰ دانش‌آموز پسر اسلامشهری برای استعدادیابی در مرحله کشوری تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران به اردوی این تیم دعوت شدند.

وی بیان کرد: با حضور مربی تیم ملی و کارشناس مسئول استعدادیابی تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات فینال المپیاد درون مدرسه‌ای دانش‌آموزان اسلامشهر به منظور جذب و انتخاب بازیکن ملی، ۱۰ دانش‌آموز این منطقه به اردوی کشوری این تیم راه یافتند.

 مسئول تربیت‌بدنی و تندرستی آموزش و پرورش اسلامشهر با بیان اینکه استعدادیابی در تمامی مدارس مقطع متوسطه اول و دوم پسران انجام شده است افزود: برگزاری المپیاد درون مدرسه‌ای فرصتی به وجود آورد تا دانش‌آموزان مستعد در رشته‌های مختلف ورزشی مورد شناسایی قرار گیرند.

اسحاقی عنوان کرد: با المپیاد درون مدرسه‌ای که در بیش از ۱۵ رشته ورزشی برگزار می‌شود ظرفیت‌های بالقوه و نهفته دانش‌آموزان شکوفا و با هدایت و مشاوره صحیح، حضور آن‌ها در عرصه‌های قهرمانی فراهم می‌شود.

وی با اشاره به وجود استعدادهای ناشناخته در بین دانش‌آموزان دختر منطقه نیز گفت: در هفته آینده استعدادیابی و انتخاب بازیکن جهت تیم ملی فوتسال دختران نیز با حضور مربیان و کارشناسان تیم ملی انجام می‌شود و امیدواریم تعدادی از دانش‌آموزان دختر منطقه هم بتوانند به عضویت تیم ملی درآیند.

مسئول تربیت‌بدنی و تندرستی آموزش و پرورش اسلامشهر تأکید کرد: مرحله شهرستانی المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای دانش‌آموزان اسلامشهر از یک ماه گذشته آغاز شده که مسابقات در رشته‌های شطرنج دختران و پسران، دو صحرانوردی، کشتی، بسکتبال و والیبال پسران پایان یافته و نفرات برتر جهت حضور در مسابقات منطقه‌ای و استانی انتخاب و معرفی شده‌اند .

اسحاقی ادامه داد: ادامه مسابقات شهرستانی المپیاد درون مدرسه‌ای در چند روز آینده با انتخاب و معرفی نفرات و تیم‌های برگزیده به پایان می‌رسد که منتخبان جهت ادامه مراحل مسابقات استانی معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به ضرورت و اهمیت توجه به انجام فعالیت‌های ورزشی در بین دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: معرفی رشته‌های ورزشی، ایجاد انگیزه و آموزش ورزش پایه و همگانی در دوران کودکی و در سطح مدارس در حوزه وظایف و اختیارات آموزش و پرورش و پرداختن به ورزش قهرمانی و ادامه فعالیت‌های ورزشی در خارج از مدرسه برعهده اداره ورزش و جوانان است که با هماهنگی موجود با اداره ورزش شهرستان شاهد فعالیت‌های خوبی در زمینه رشد ورزش شهرستان اسلامشهر هستیم.

 

منبع: تسنیم

 

مطالب مرتبط:

فینال مسابقات فوتسال جام رمضان شهر وحیدیه برگزار شد

مسابقه دوستانه فوتسال بین تیمهای پیشکسوتان شهرداری شهریار و استقلال تهران برگزار شد

خروج از نسخه موبایل