نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری یاداوره شهدای بسیج کارمند شهرستان شهریار درفردوسیه برگزار گردید

به گزارش خبرشهر،  اولین یادواره شهدای کارمند ادارات شهرستان شهریار به میزبانی شهر فردوسیه در سالن ورزشی این شهر برگزار گردید.دراین یادواره که با حضور مسئولین و خانواده معظم شهداء ومردم شهید پرور شهر فردوسیه و شهرستان شهریار برپا شد.
سرهنگ یامینی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهریار ضمن خیر مقدم گویی به حاضرین با اشاره به نقش والای شهدا در جنگ تحمیلی به یادآوری و رشادتهای این شهیدان درهر زمان و مکان تاکید نمودند
. در ادامه این یادواره سردار نورالهی جانشین فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) در ابتدای سخنان خود با اشاره به دلاور مردیها وازجان گذشتگیهای رزمندگان اسلام گفت شهدا پایه های معرفت و گنجهای ارزشمندی هستن همه باید رهرو و ادامه دهنده آرمان آنها باشیم.
وی با اشاره به آمار و ارقام شهدای جنگ تحمیلی احیای فرهنگ شهادت طلبی و وقایع ۸ سال جنگ تحمیلی در نسل جدید یکی از مهمترین اهدافی است که باید بر آن تکیه کردو جوانان باید با حضور در این یادواره ها که هدف از آن احیای تفکر انقلابی و تبیین آرمانهای امام خمینی (ره) بیشتر حضور پیدا کنند .
گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده شهید پناهی فرجام که بعنوان شهید شاخص کارمند شهرستان شهریار انتخاب شده بود با حضور مسئولین تجلیل بعمل آمد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: شهرداری فردوسیه

 

خروج از نسخه موبایل