نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

افزایش آگاهی های انتظامی باعث کاهش وقوع جرایم می شود

به گزارش خبرشهر، سردار “محسن خانچرلی”  با اشاره به اجرای مستمر طرح های پاک سازی از ابتدای سال جاری در شهرستان های غرب استان تهران، اظهار داشت: کماکان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با جدیت و قاطعیت در دستور کار پلیس این استان قرار داشته و تا رسیدن به وضعیت مطلوب ادامه خواهد یافت.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران هدف از اجرای طرح های پاک سازی و امنیت اجتماعی را پاسخگویی به مطالبات مردم درخصوص ایجاد امنیت پایدار در سطح استان اعلام و از همکاری خوب شهروندان حین اجرای طرح با پلیس تشکر کرد و از آنها درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.
این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود بر آمادگی کامل کارکنان انتظامی در راستای اجرای مأموریت های محوله تأکید کرد و افزود: حضور به موقع و مؤثر پلیس در صحنه های جرم، افزایش احساس امنیت در بین شهروندان را در پی خواهد داشت.
وی، نظم و انضباط را شالوده فعالیت در نیروهای مسلح دانست و گفت: همه کارکنان می بایست در رعایت دستور العمل های انضباطی و همچنین تحقق الگوی پلیس شایسته محور تلاش کنند.
سردار خانچرلی، ایمان و اعتقاد به خدا، التزام به ولایت فقیه، تلاش برای ارائه خدمت بی منت به مردم و عمل به دستورات سلسله مراتب را از جمله ویژگی های پلیس جامعه اسلامی دانست و افزود: پلیس، مظهر اقتدار جامعه اسلامی است و این اقتدار در مواجهه با قانون شکنان بسیار قاطع و در برابر مردم همراه با عطوفت و مهربانی است.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به ضرورت اجرای برنامه های آموزشی در محافل عمومی اظهار داشت: بالا بردن سطح آگاهی های انتظامی مردم و تشدید اقدامات پیشگیرانه در محله ها و مناطق جرم خیز باعث کاهش وقوع جرایم خواهد شد.
سردار خانچرلی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پیشگیری، بهترین راهکار برای کاهش جرایم در جامعه است لذا تعامل، هماهنگی و استفاده از ظرفیت نهادها و سازمان ها در حوزه آموزش عمومی می تواند گامی مهم در راستای پیشگیری از جرایم باشد

 

 

منبع: پایگاه خبری پلیس

 

خروج از نسخه موبایل