نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نمایندگان مجلس در ایفای نقش حساس خود کارآمدتر باشند

به گزارش خبرشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی امام جمعه شهریار امروز در خطبه اول نماز جمعه این شهرستان با اشاره به ۴ ویژگی شاخص انسانی از منظر پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: راستگویی، انصاف، خدمت به پدر و مادر و صله رحم است که تلاش در این راستا سبب افزایش روزی می‌شود.

وی سپس با اشاره به جنگ نرم دشمن بیان کرد: دشمنان تلاش دارند از طریق راه‌اندازی جنگ روانی و روحی و اخیراً جنگ اقتصادی علیه مسلمانان با وارد کردن فشار علیه ملت مسلمان اقدامات خود را پیگیر کنند غافل از اینکه مردم پرشورتر از همیشه در برنامه‌های انقلابی و اسلامی حضور دارند.

امام جمعه شهریار با اشاره به تلاش دشمن در بی‌اعتمادی ملت ایران نسبت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی افزود: دشمنان امروز با جنگ نرم در حوزه تبلیغات به دنبال استحاله فرهنگی در میان جوانان ما هستند تا فرهنگ مورد نظر خود را تحویل ما دهند.

سالمی با اشاره به در پیش داشتن روز مجلس گفت: شجاعت مدرس‌ زایدالوصف بود و در مقابل کج‌روی‌ها و مشکلات ایستاد و با دهان روزه توسط ظالمان آن زمان به شهادت رسید تا ثابت کند دیانت ما عین سیاست ما است و سیاست ما عین دیانت ما است.

امام جمعه شهریار ادامه داد: اگر امروز برخی از جوامع مسلمان با مشکل روبه‌رو شده و به دشمنان گرایش پیدا کرده‌اند به خاطر جدایی دین از سیاست است، این در حالی است که شهید مدرس‌های ما دین را از سیاست جدا نمی‌دانستند بنابراین نمایندگان باید مراقبت کنند و مردم نیز نماینده‌ای مدرس‌گونه انتخاب کنند.

سالمی خاطرنشان کرد: دشمن ذلیل است و ما نباید از مبارزه بترسیم که اگر همچنان پرقدرت و عزتمند در مسیر اسلام و انقلاب قدم برداریم به زودی طومار دشمنان درهم پیچیده و ذلیل و خوارتر از گذشته می‌شوند.

 

 

منبع: تسنیم

 

خروج از نسخه موبایل